Lapas

sestdiena, 2012. gada 5. maijs

Mamma + Sieviete = Laimīga Sieviete :)

Aprīlis ir pagājis - "Mamma = Sieviete" akcija noslēgusies, bet cerams, ka pietiks apņēmības arī turpmāk piedomāt pie šīm elementārajām patiesībām - ka Mamma = Sieviete ar nagiem + Sieviete kleitā + Sieviete kustībā = Laimīga Sieviete :)))

Pēdējais uzdevums man bija īpaši mīļš - jo ļoti mīlu sevi un labprāt ar sevi esmu vienatnē. Tik man tā vienatne tāda dīvaina - bērni, kaķi, suns - lai no visiem šiem komponentiem atbrīvotos, ir jābēg no mājām labi tālu :)

Tā arī izdarīju - aizvedu meitiņu uz skoliņu. Viņai nodarbība ilgst divas stundas - tātad man pietiek laiks "aizbēgt labi tālu" un stundiņu veltīt tikai sev :) Todien vislabāk sapratu savas draudzenītes teikto: "Mašīna ir Tava brīvība!" - tā viņa mani dresēja laikā, kad tikko sāku braukt, jo man nekādi tas nepadodas un labprātāk izvēlos mašīnīti atstāt garāžā :)

Bet nu gan atklāšu Jums paradīzi zemes virsū - kur es pabiju!!!
Tā ir īpaša vieta, kas man saistās ar daudz skaistām atmiņām (un jo senākas tās kļūst, jo skaistākas :D)
Nāciet man līdz...




Man līdzi bija arī lasāmviela - kas burtiski saplūda ar skaisto vidi, kurā biju :)


Vēl viens citāts no grāmatas: "Dzirdējuši likumu, viņi kļuva skaidri kā dziļš, gluds un mierīgs ezers." Nu vai nav precīzi???


... būs cilvēki, kas šajā vietā saskatīs tikai šo:


Bet pasaule taču ir tik skaista, cik skaistu to redzam :)))

Necerēju, ka man izdosies arī otru reizi izbrīvēt laiciņu - bet izdevās gan :)
Atkal meitiņa skoliņā, man pārtikas papildinājumu programma jāizpilda - plānojās ne visai romantisks pasākums :))) BET - tad ieraudzīju veikalā šos ziedus, nopirku tos sev, atstiepu smago barības maisu līdz mājai - un sākās mana vienatne - ŠĀDI + silta tēja + miers un klusums :)


Cik vīriešu, tik jautājumu - maniem diviem tie bija: "A no kā?"; "Kam par godu?" Eh, ko gan viņi saprot :)))
Un kā jau minēju, ja neesmu aizbēgusi labi tālu, tad mana vienatne izskatās apmēram šādi :) - šis puisis vismaz neuzdod jautājumus, vienkārši nāk un samīļojas (gribi to vai negribi :D)


Plūmīt, vārdos neizsakāms paldies par šo akciju. Atzīšos, ka sākumā šaubījos, vai tajā piedalīšos (piedod, bija man tāda baža...), bet ir tak skaidrs, ka sevi mīļoto pamest novārtā NEDRĪKST!!!

5 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Cik jauki, Inese, ka Tev izdevās! :)

Plūmīte teica...

Tik skaisti visu izstāstīji, ka pa īstam aizkustināji!
TEV Paldies!

LoveVN teica...

Красота на всех языках мира понятна! Очень впечатляющие фотографии! :-)

Madara teica...

skaista akcija bija :)))

Inese teica...

Jā, Aiju, izturēju visu aprīli - tagad vēl tik tāds sīkums, kā visu dzīvi tā noturēties :)))
Plūmīt, ja Tu neiespertu, es nelidotu :D - kaut kā tā pārfrāzējot sanāk :)))
Lovevn - спасибо, место прекрасное, вот и фотографии получились особенными. А у природы действительно только один язык - красота :)
Jā, Madar, ne tikai skaista, bet arī ļoti vērtīga :)