Lapas

piektdiena, 2022. gada 11. marts

Pavasara vēstneši

Tradicionāli laikam pieņemts, ka pavasari iezvana sniegpulkstenītes, bet man (kā pilsētniecei un kā būtnei, kam reti kas notiek tradicionāli...) pavasara vēsti nes ...tulpāni 😄 ...veikalos 😊 Nu, tas ir, no sākuma veikalos, pēc tam jau arī mājās 😊

Un dīvainākais - tulpes ir tā manas dzīves skaistā vērtība, kas savu skaistumu izcīnījusi gadiem. Bērnībā es tās vispār par puķēm neuzskatīju, man tās nepatika nu nemaz. Tad pamazām iemīlēju tās, jo ar tulpju ziedēšanu tā pa īstam sāk smaržot pavasaris. Mans pavasaris 😊
Tagad man tulpēs patīk viss - nu pa īstam redzu to skaistumu ik katrā detaļā un dievinu, kā tās smaržo ❤️

Te mazliet mana tulpānu mīlestība caur objektīva aci ❤️

Un kā gan mūsmājās bez skaistākā fona rekvizīta 🤣❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kaut kā tā mēs gaidām pavasari ❤️
Ļoti gaidām ❤️❤️❤️

P.S. Un vēl mazliet sārtā skaistuma ❤️❤️❤️

P.S.S. ... es nespēju vien beigt priecāties - tās arī nozied skaisti! 

Tikmēr Sirsniņa vēro manas dīvainības ar modru aci ❤️😊

...un viss šis skaistums iekļāvās arī nelielā sajūtu video :)


1 komentārs:

RitaGri teica...

Bet ir arī skaistas, lai apjūsmotu. No visām pusēm un ar visām actiņām.