Lapas

sestdiena, 2022. gada 20. augusts

Pirkstiņdzijas varā 🤍


Atkal jau jauna atkarība 🤦 - tik mīksta, pūkaina, silta un viegli virpināma!!! Mēs ar meitiņu pa ficītei paņēmām tikai pamēģināt 🤦 ...un iekritām šajās lamatās 🤣

Tad vēl meitiņa radīja sava īpašā dizaina tašiņu, kuru, protams, vajag arī man - jo neko ērtāku un feināku nespēju izdomāt. 
Meitiņa jau savu kārtīgi ielietojusi, kamēr es maziem solīšiem (tas ir, slinkiem pirkstiņiem 🤣) vēl tikai margoju 😄

Manas tašiņas detaļas nupat kā gatavas, nu tik atliek to visu sastiķēt kopā 🤗

Pagaidām tikai divus rakstiņus esam apguvušas - tas sakrustotais nu dikti man tīk 🤗❤️

Kāda sagadīšanās ar pieskaņotiem nadziņiem 😄

Ar pirmo šīs dzijas iemēģinājumu jūnijā paspēju piedalīties Vispasaules publiskās adīšanas dienā, ko organizēja adiradi.lv - tur nu acis atvērās uz tādiem dziju plašumiem, ka pasarg Dies! 😱🤣 
Bet par šo dziju runājot - tā nudien ir viegli līdzņemama un lietojama arī ārpus ērtā dīvāna 😊



Man tik ļoti patīk mūsu kopīgie hobiji, man tik ļoti patīk, ka meitiņai patīk un sanāk labāk 💕



4 komentāri:

Linda teica...

Oj, kāds skaistums sanāca!

Inese teica...

Paldies, Linda ❤️

Gunita teica...

Man ļoti patīk šī dzija!

Inese teica...

Jā, Gunita, tā paņem savā varā ar to īpašo maigumu un vieglumu ❤️