Lapas

svētdiena, 2022. gada 9. oktobris

Tamboris, kas mans, bet ne mans


Jā, tā man arī gadās, ka manā mājā iekļūst rokdarbi, kas nav manis radīti. Bet vai tāpēc mazāk mīļi? Protams, ka ne 😊

Šis man dāvanā no draudzenes, kas ar tamboradatu uz Tu.
Un ja man sākumā šķita, kur gan mūsmājās ieriktēt tik košu un tik zilu (vēl joprojām dzīvoju vecos priekšstatos, ka zilā nu nemaz nav mana krāsa un atverot drēbju skapi nesaprotu, kam tie zilie apģērbi tur kaudzēm saradušies 🤪), tad bildē raugoties, šķiet, ir i vieta, i saskaņa ar līdzās esošo 😄

Lai parādītu, ka zilā "nemaz nav" mana krāsa, vēl viens pārsteigums 🤣

Skaists! Un mans 💙💙💙
...un tās pašas draudzenītes dāvināts - pie tam viss, izņemot telefonu 🤣🤣🤣 Man šķiet, ka esmu pieradināta pie zilās krāsas...

Ir labi neprast visu un nedarīt visu pašai, jo ir tik labi saņemt dāvanas 💕



Nav komentāru: