Lapas

pirmdiena, 2023. gada 6. februāris

Tenerifes princese šŸ¤

Tas ir kas prātam neaptverams, kā dzÄ«ve man piedāvā dažādas iespējas - Å”oreiz tās ir Tenerife mežģīnes šŸ¤
Pirmā reakcija - vispār neinteresē, no vārda VISPĀR... Nu tā ka neredzu pielietojumu, neredzu skaistumu tajā. 

Bet es tak spÄ«tÄ«ga šŸ˜„ es tak varu uzmargot skaisti. Un pirms vēl sākuŔās mācÄ«bas meistara vadÄ«bā, man jau nagi niezēja paÅ”ai uz savu galvu izmēģināt, kas tas par zvēru - Tenerifes mežģīne šŸ¤”
Pāris video YouTube dzÄ«lēs... Taks, taks, tāāāāaaaaks... Viss skaidrs šŸ¤£

Pirmais mēģinājums šŸ‘‡

Da nu... šŸ¤” Nu nepatÄ«k... šŸ¤¦
Ok, protams, nemetÄ«s tak laukā, kaut kur atradÄ«s vietu manos rokdarbu plaÅ”umos arÄ« Ŕī saules puÄ·e... (kā izrādās, tās pat tiek dēvētas arÄ« par saules mežģīnēm šŸ˜‰)

Bet es tak spÄ«tÄ«ga šŸ¤£
Nevar bÅ«t, ka nevar bÅ«t smuki šŸ¤”
Izskatīju Pinterest plaŔumus, un sāku ieraudzīt arī ko vairāk, un ir arī skaisti, un ir arī interesanti, un tik dažādi.
Ilgi nedomājot, kamēr iedvesma nav zudusi, ķēros pie mēģinājuma Nr.2.
Nu tas skaistais bruncis, tas bija viegli šŸ˜Š Un Ä·ermeņa aprises un rociņas arÄ« salikās paÅ”as no tā, kas nu tai diegu tÄ«meklÄ«tÄ« bij' šŸ˜Š
Tālāk jau sākās manas spÄ«tÄ«bas un pacietÄ«bas pārbaude šŸ¤¦ Manai princesei vajag skaistu cepuri! Pat neatceros, cik reizes pinu, viju, mezgloju un visas reizes ārdiju, jo nu NAV... Nav tā, kā esmu iedomājusies! Nav jau arÄ« ne iemaņu, ne zināŔanu, kā tas darāms šŸ¤”
Beigu beigās atmetu ideju par cepuri, devu savai mazajai dāmai galvu - lai dzÄ«vo ne tikai skaista, bet arÄ« gudra šŸ¤£
Nezinot, kā tas pasākums turēsies kopā, ja puse no apļa nav savÄ«ta (jo tā cepure tak bija vajadzÄ«ga lÄ«dzsvaram), virs meitenes tapa labo domu pusaplis šŸ˜Š

Iespējams, manas nezināŔanas dēļ - ne viss tik labi turas, kā gribētos šŸ¤” It kā ir smuki, tomēr man par pliku. Nolēmu ieŔūt pērlÄ«tes brunča apakÅ”malā, tādējādi nostiprinot arÄ« brunci kopumā.

Kad bruncis iemirdzejās pērļu maigumā, nu jau arÄ« virspusē esoÅ”ie caurumiņi likās tādi kā bēdÄ«gi - tiem arÄ« vajag skaistu pildÄ«jumu - tā nu pērļu virtene iekārtojās arÄ« augŔā.
AtzÄ«Å”os, ka sākumā baidÄ«jos, ka bÅ«s smagnēji - tā paÅ”a izmēra pērles... Virs galvas tomēr vajadzÄ«gs vieglums, gaisÄ«gums...
Tomēr sapērļoju un nopriecājos - tagad man viss patÄ«k šŸ™ŒšŸ˜Š

Atliek vēl noņemt no adatām un pārliecināties, ka viss skaistums neizjuks man rokās šŸ¤¦šŸ˜„
Un te nu tā ir! Mana skaistule šŸ¤šŸ¤šŸ¤
Viņa vienkārÅ”i vēlējās piedzimt un kņudināja manus pirkstiņus, lai es viņu radu šŸ˜Š ...un neizjuka, noņemta no pamatnÄ«tes šŸ˜‰

Cik VIŅA ir skaista šŸ™
Mana Tenerifes princese šŸ¤


Nav komentāru: