Lapas

ceturtdiena, 2022. gada 29. decembris

Labas lietas prasa laiku


Ja laiks ir dārgākais, kas mums ir, tad kas ir tas, kam nav žēl savu laiku atdot? 

Man tie ir:
✅ mani mīļie;
✅ mani pūkainie un
✅ mani vaļasprieki, kas aizpilda vaļasbrīžus.

Un kad sanāk apvienot, tad sanāk tādi kā  "spiedīgi" apstākļi 🤪, jo vienlaikus gan laba filma fonā, gan mīļš kaķīc klēpī, gan silts adīklīc rokās 🤍🤍🤍 (vēl par šo adīklīti šeit: https://pieineses.blogspot.com/2022/01/valdzinosi-valdzini.html)


Lai arī kaķīc mazliet neizpratnē, kā tā dzīvē gadās, kad viņa nav mana Visuma centrā :))) tas ir vien mirkļa vājums pirms salda, mierpilna miedziņa 💕



...ja dzīve rit harmonijā, nekas netraucē :)


...un vēl gudri cilvēki saka, ka labākās lietas dzīvē nebūt nav lietas ❤️
Mēs ar Sirsniņu piekrītam par visiem 200 :)))

Nav komentāru: