Lapas

svētdiena, 2023. gada 16. aprīlis

...kura spēj izšūt jebko... 🪡🧵

Tas notika tālajā aprīlī 2019.gadā, un tur mēs bijām divas Ineses ❤️❤️❤️
Mūs kopā saveda Kristīne no Klusi sajust...

Kristīne ir tā, kas spēj raksturot mani kā neviens:
👗 ... tā, kas kleitā (2011.g.);
🙌 ... izrādās, labs cilvēks (2011.g.);
🧵🪡... kura spēj izšūt jebko... (2019.g.)

--------------------
* par pirmajiem diviem manis raksturojumiem jau minēju šeit: http://pieineses.blogspot.com/2011/12/satiksanas-ii.html
--------------------

Kā šodien atceros tās bailes un nedrošību, kad Kristīne man piedāvāja izšūt uz kāzu kleitas un laika ir gandrīz nemaz 🤦 Un nezinot kopējo darba apjomu un patieso ideju, man jādod pirmā atbilde: JĀ vai NĒ!
Nu, protams, ka JĀ! Bet ... Tās šaubas - un ja nu man neizdosies, un ja nu es neattaisnošu man doto uzticēšanos...
Un tas trauslais tills un nepakļāvīgais diegs, kas n-tās reizes smagnējāks burtiski ar varu jānotur, lai uzraksts vispār būtu salasāmiem burtiem.
Bet tai brīdī, kad aci pret aci jau stāvēju tai procesā, no kura atkāpties jau vairs nekā, tad es tam diegam pateicu skaidri un nepārprotami: - Tam uzrakstam būs tapt! Vai nu Tu padodies un atdodies brīvprātīgi, vai arī tapsi piešūts через не хочу (caur negribu) 😄
Un diegs atbildēja: - Labs ir, Nenormālā! Lai notiek pa Tavam 😤
... bij' līkloči, kuros tas tomēr uzšņāca man, iesperot adatai, lai tā sāpīgi ieduras man pirkstos: - Kāds es varens un kāds tas tīmeklītis nevarīgs, nu nesaderam mēs kopā... Vai tiešām Tu to neredzi!!! 😤
Redzu, protams 🤪 Bet rezultāts runā pats par sevi - nav nekā tāda, kas nesader kopā. Vajag tikai noticēt un sarunāt, un darīt 🤍





Saglabāšu šeit Kristīnes foto no procesa un rezultāta 🤍🤍🤍 Šis bija man ļoti mīļš darbiņš 🤍🤍🤍 Esmu ļoti pateicīga, ka Kristīne man uzticēja ko tik neparastu un pārpasaulīgu 🤍🤍🤍

Šis ir apstiprinājums, ka nav nekā neiespējama. Viss neiespējamais vienkārši prasa vairāk laika un pacietības...

Nav komentāru: