Lapas

sestdiena, 2023. gada 22. aprīlis

Manas attiecības ar atkritumiem 😄


... jā, man ir attiecības ar atkritumiem 🤣

Šodien FB man dod atmiņas piecu gadu pagātnei - kā mēs ar meitiņu braucām uz Ķemeriem "pārstrādāt" plastmasas atkritumus.
Meitiņai tapa interesants puķupods no divām glāzēm, bet man rotu glabātava no olu kastītes 🙌

Kur palicis puķupods, nezināšu teikt, bet mana rotu glabātava kalpo man vēl šobaltdien 😄 ...jo attiecības ar atkritumiem taču ir man, nevis meitiņai 🤣

Daudzi (ļoooooooti daudzi 🤣) mani nesapratīs, bet mana mīlestība uz atkritumiem ir liela... milzīga... jo... nu es esmu radošs cilvēks 🤪 es visā redzu ko noderīgu 🤦

Te neliela daļa kafijas krūžu... Visas manas (no miskastēm vēl nevelku laukā 🤣)


Tās es redzu pārstrādātas mīļos blociņos, piemēram, kā šajā 🙌


Olu kastītes 🤍 - taktilākie atkritumi 🤍 ko nu nekādi nespēju izmest 🤦


Tad nu nākas tos pārstrādāt 😄
Kaut kā tā tie pārvēršas par dekoratīviem elementiem maniem esošiem un topošiem rokdarbiņiem 🤍





Sērkociņu kastītes - tā mana mīlestība iz bērnības 🤍 


Šeit meitiņas leļļu mājā kumode no sērkociņu kastītēm: http://pieineses.blogspot.com/2012/05/dk-lellu-majina-iii.html - tur vispār daudz kas no atkritumiem tapis... 😄

Šeit mēs ar meitiņu bērnudārza draugiem dāvaniņas gatavojām ❤️
Čipši gardi un to iepakojumi tālāk izmantojami 😄 - jo tiem ir vāciņi, tie pārvēršas par smukām sīklietu glabātuvēm (un sīklietas man ir ļoooooti daudz 🤦)





Birkas no apģērbiem - daža laba jau pati par sevi īsts mākslas darbs, bet nu kopumā tie jau ir gatavu formu tegi dažādiem papīrdarbiņiem 🙌


Tēju paciņas un tēju birkas (pat nezinu, kā tās nosaukt 🤷) - mīlu papīrīšus. Ja vēl uz tiem kas jauks uzrakstīts, tad vispār nespēju tos izmest 🤦


Šādi tie iedzīvojas manos darbiņos ❤️


Tekstilatkritumi ❤️ - atsevišķs stāsts cilvēkam ar padomju deficīta kompleksu 🤦 - nu tak viss var noderēt 😄 pat ja reāli nenoderēs 🤣



Un ir man arī manu rokdarbiņu atkritumi - kaut kādu iemeslu dēļ izbrāķēti vai vienkārši aizmirsti 🤷


Iepakojumi - to krāšņums un posts 🤦 Ir tādi uzņēmumi (nosaukumu neminēšu 🤪), kas ar iepakojamo materiālu tā aizraujas, ka tikai no viena apmeklējuma vien var uzražot blociņu 😔😊


Bioloģiskie (dabiskie) atkritumi - tie ar šad tad uzrodas un uzkavējas manā dzīvē 😄, piemēram, baobabi priekam:  http://pieineses.blogspot.com/2022/01/baobabi-priekam.html


...jūras izskaloti, apskaloti kociņi - saukti arī driftwood 🤍



Nu un atkritumi vārda tiešā nozīmē - kas nav mani, bet atrasti pa pasauli mētājamies 🤪 - ir man tāds mazs trauciņš, kurā, mājās pārnākot, no kabatām izkrāmēju visādus atradumus 😊 vispār jāatrod lielāks trauciņš, šis jau ar kaudzi pilns 🤦


Bij' kādreiz tādi "Atrasto mantu biroji" - viena no filiālēm ir tepat 🤣


Gadījies atrast pat tamboradatu un kapsuliņu ar telefona numuru tajā 😄


Un kad rodas spontāna ideja kaut ko feinu padarīt, no atkritumiem top vislabākās lietas - šī kolāža (A2 formātā), kas tapa it kā uz gadu, vēl joprojām priecē mani ik dienu ar savu krāšņumu un bagātību, kas tajā iekļauta ❤️


Un nejautājiet man, kur es to visu glabāju 🤦 
...man nebūs pieklājīgas atbildes, ko atbildēt 🤣

P.S. Ak, jā...
Un kaķi tak man ar no "miskastēm" - viens klaiņojošs kaut kur no Purvciema, otra bezsaimnieka no Pļavniekiem...

TOREIZ



TAGAD

...un kad dzirdu pieminam Pļuškinu, mazliet tā kā satrūkstos... 🤣🤣🤣

1 komentārs:

RitaGri teica...

Loti atbilstošs ieraksts talkas dienai! :)
Un ak, cik pazīstami krājumi dažādu radošu ideju īstenošanai!