Lapas

ceturtdiena, 2010. gada 23. septembris

Katastrofa 21.gs. stilā


Katastrofa 21.gadsimta stilā - tās ir divas dienas bez interneta :) Jāpiemin, ka esmu rīdziniece un problēmas ar internetu ilgāk par pusstundu tiešām nav bijušas - tāpēc vien beidzot atskārtu, cik svarīgs tas man ir!
Kā izrādās - esmu kļuvusi atkarīga no virtuālās pasaules tik lielā mērā, ka pat nieka divas dienas nespēju izturēt atslēgtību no ārpasaules. Protams, ir vēl viena nejauka sakritība - saslimusi mana mazā Princese, līdz ar to interneta trūkumu nevarēju aizstāt ar skaistām un ilgām pastaigām svaigā gaisā.

Atskārtu arī, ka man ļoti pietrūkst blogu pasaule - blogot esmu sākusi salīdzinoši nesen, bet jau tik ļoti ierasta šķiet regulāri lasāmo blogu apstaigāšana, kā arī acu mielošana rokdarbnieču lapās.
Ak, atkarības, atkarības... 

No otras puses - izrādās tik daudz ko citu var padarīt, ja nevar ienirt virtuālajā okeānā. Skaties kā gribi - viss, kas notiek, notiek uz labu :)

Nav komentāru: