Lapas

trešdiena, 2011. gada 9. februāris

Dalīšanās prieks...


Atsaucoties uz Lienes "Dots pret dotu" idejas paplašinājumu uz literatūras krājumiem, arī es sakopoju manā rīcībā esošo bibliotēku. Esmu grāmatu tārps, un man ļoti patīk reāla, taustāma grāmata - tāpēc arī tās regulāri iepērku (neskatoties uz savu dzelžaino apņemšanos vairāk grāmatu nepirkt :) kā sacīt jāsaka: vairāk nepērku, bet mazāk arī ne :D), bet elektroniski pieejamās grāmatas tā speciāli neglabāju, tāpēc uzreiz tā īsti nav ko piedāvāt...
Šīs grāmatas un žurnāli stāv manā grāmatplauktā, tās pagaidām nav nekādi virtuāli noformētas. Ja kādam ir interese par šeit redzamo, gan atradīsim iespēju šo literatūru kaut kā nodot tālāk. Esmu apņēmības pilna tuvākajā laikā iegādāties skenējamo tehniku - tad nu tas būs vien laika jautājums interesējošo literatūru pārvērst elektroniskā formātā.
Te ir daļa manu krājumu:

Tekstilmozaīka
 
 

Pērles (rotas, ziedi u.c.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Izšūšana
 
 
 
 

Izšūšana ar lentām
 
 

Krustiņi
 
 
 
 

Diega grafika

 Frivolite
 
 
 
 

Rotaļlietas
 

Adījumi un tamborējumi
 
 
 
 

Ziedi


Origami u.c. papīrdarbi


Dažādi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Tāds nu ir īsais ieskats manā rokdarbu bibliotēkā - vēl tikpat milzīgi (varbūt arī milzīgāki) krājumi ir pie mammas, t.sk. Rokdarbu vācelītes, Burdas, Lenas, Annas u.c.  pa n-tiem gadiem... 
Ir savi plusi šādā pārskatā - fotografējot pati biju izbrīnīta, ka arī kas tāds ir manā grāmatplauktā. Jāatrod laiks pašai kādreiz pārlapot šīs bagātības...


17 comments:

Madara teica...

Ak dievs kas par klāstu :)
Kamēr tiku līdz lejai, jau siekalas notecināju. es labprāt pieteiktos uz grāmatu 100 tamborēti un adīti ziedi. Un vēl kādi no tām pērļošanas grāmatām. Kur ar damborēšanu kopā, kur pērļu kociņus var redzēt kā taisīt. :)

Anonīms teica...

ak jē, ir arī kāda tekstilmozaīkas grāmata!!! Es labprāt pieteiktos uz tām!!! Un vēl uz tamborēšanu (100 ziedi man jau ir), un Guntaram vajag origami! UN.. UN... UN... Labi, es jau te visu izķeršu savādāk! Bet es ļoti, ļoti, ļoooooootiiiiii priecātos par tekstilmozaīkām! :)

Hela teica...

Mani gandrīz infarkts neķēra, visu šo krāšņumu redzot! Un man likās, ka es esmu grāmatu tārps (ar atbilstošu izglītību), bet te tik daudz specializētas literatūras! Vienkārši apbrīnojami!!! Super!
Cik ilgā laikā tas viss savākts?

Ilze teica...

Uh,un es ieraudzīju grāmatas par frivolitē mežģīnēm,kādreiz kaut ko drusku mēģināju,biju jau piemirsusi,ka kaut ko tādu arī protu.Vēl man ļoti patika tie izšūšanas žurnāli Inspiration.Tu varētu atvērt rokdarbnieču bibliotēku vai rīkot literāros vakarus,gribētāju netrūktu.

Madara teica...

Nu tā - ieliku arī es šoto, kas būtu piedāvājumā elektroniskai apmaiņai. http://pukuzirnis.blogspot.com/2011/02/dots-pret-dotu-maina.html

Aija Elliņa teica...

Neko negribu redzēt, nekādas jaunas, neapgūtas tehnikas mani neinteresē!!! :))))))

Inese, dauzos! :) Apbrīnojama biblotēka savākta! Bet man laikam tiešām ir jāpilnveido zināmās tehnikas, lai ķertos pie jaunām.. Bet gribās jau visu! :)

Inga teica...

Tik daudz skaistu grāmatu! :)) Vienkārši vārdu trūkst... Es ļoti, ļoti vēlētos Rokdarbu vācelītes speciālo izdevumu rotaļlietām. Tik nezinu, vai kaut kas Tev interesants atrastos manā grāmatu plauktā:(

Anonīms teica...

Mani laikam pat Spāņu inkvizīcija nepiespiestu šķirties no tādām grāmatām un žurnāliem, kas ir Tev. Tāda bagātība! :)))
Ar nožēlu jāatzīst, ka man nav nekā.. pāris padomjlaika grāmatu par adīšanu un viss.

Anonīms teica...

Mjā, sirds stājas, bildes skatoties. :c)
Un dažas rokdarbu tehnikas man tik svešas, ka izklausās kā lamuvārdi. ;cP

Inese teica...

opā, cik te daudz komentāru ieripojis, mēģināšu pamazām atbildēt:

ar to apmaiņas programmiņu varu tikai pakāpeniski pamazām ko safotografēt, jo elektroniski neviena no šīm grāmatām man nav :( Tā kā, pirmām kārtām, atdošu parādiņu par jau saņemto sūtījumu un tad šķetināšu, ko no visa varu vēl padarīt...

Jā grāmatu krājumi ir mans lepnums, tas man tāds ģenētisks un arī faktisks mantojums no vectēva, viņš man ar atstāja visu savu bibliotēku, no kuras diemžēl gandrīz pusi nācās izmest, jo nebija, kur likt (to grāmatu patiešām bija un ir ļoti daudz)

Hela - dažas grāmatas ir senākas, bet vairums ir iepirkts pēdējo 5 gadu laikā, kad aktīvi sāku interesēties par augstākiem rokdarbošanās līmeņiem :)

Ilze - ideja par rokdarbnieču bibliotēku un literārajiem vakariem ir superīga :) Vispār jau mana mamma savā miestā ļoti daudz materiālu aiznesusi uz vietējo bibliotēku, tā ka kaut kas šajā jomā līdzīgs notiek :)

Madara - tūlīt tikšu arī līdz Taviem grāmatplauktiem :)

Aija - pilnībā un pat ļoti Tevi saprotu. Es jūtos bezspēcīga visa šī klāsta priekšā, jo laika nav pat vienai tehnikai tā īsti pievērsties, bet mani interesē tiiik daudz... Tā nu es grābstos no visa kā pa druskai :D

Inga - tā kā mani interesē ļoooti (patiešām ļoooti) daudz lietas, noteikti arī Tu kaut ko man piemeklēsi, pagaidām es paskatīšos, kā to RV elektroniski dabūt (neatceros, vai tur piegrieznes arī bija???, paskatīšos)

Liinushkin - arī es no grāmatām nešķirtos ne pa kādu naudu, bet elektroniski ar tām padalīties gan varu :), īpaši pēc daudzajām negatīvajām pieredzēm, kad esmu aizdevusi grāmatas un vairāk tās neesmu redzējusi...

Liki - :D man viss cenzēts, varu apgalvot, ka lamuvārdu te nav :)))

Ak, jā - pats galvenais - meitenes, kuras no manis ko grib saņemt, man vajadzīgs jūsu e-pastiņš - rakstiet man uz inesb@navigator.lv

Grieze teica...

Oho, kas par dārgumiem! :)
Manā plauktā(gan ne mani, bet māsas) stāv vairāki(apmēram 10) 2006-2009 gada Rokdarbu vācelītes žurnāli - satur gan tamborēšanas, gan adīšanas, gan arī šādas tādas izsūšanas lietas. Ar tiem varētu padalīties:)

Daiga teica...

Tā ir pamatīga bagātība!!! Tik kā jau minēts, žēl ka šim klāt neiet laika telpa ar kādām 100-ajām stundām klāt... Es arī dikti esmu ieinteresēta, kā tās tamborētās un adītās puķītes dabūt gatavas, un protams, ka mani interesē arī viss pārējais :D Bet no tā, kas man ir iekrāts (skatīšos, kā to apmaiņas procesu noorganizēt), laikam tomēr pagaidām pietiks ar puķēm :)tās es reāli veidošu :)

Daiga teica...

Atvainojos, ka ne pa tēmai - gribēju nodot savu Paldies Jūsu apbrīnas vērtajam blogam :) - neatradu e-pastiņu, rakstu tepatās... :)
http://mammasblogs.blogspot.com/2011/02/paldies-ka-esat.html

Maija teica...

Es, proootams, teicu siekalas par visām tām pērļu rotu grāmatām. Un lentīšu, audumu ziedu grāmatu. Ja kādreiz izdosies ieskenēt, es ļoti labprāt saņemtu :)

Iuliania teica...

Inese, ar interesi apskatiju tavu bagatigo biblioteku. Kur pie mums var nopirkt žurnalu Inspirations?

Inese teica...

šis žurnāls ir pazudis un īsti nesaprotu, vai LR to vairs neieved vai arī to tik ātri izpērk, ka jau pēdējos divus numurus neesmu nomedījusi.
Bija Stockmanā un vienu brīdi arī Dominas Prizmā pirku. Bet nu vairs ne vienā, ne otrā neredzu :(
Dikti žēl, šie žurnāli man bija kā medus maize - tik skaisti!!!

Iuliania teica...

Paldies par info,
zel ka taa. Man neinaktu prata meklet tadu zurnalu Stokmanaa. Man nav neviena Inspirations zurnala, bet dzirdeju ka ir forshie.