Lapas

piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Sabeigto pirkstu vērts...


Īpašs iemesls īpašam cilvēkam - atvadu dāvana darba kolēģītei (arī vārds īpašs - Maiga)... Tik skumji, kad jāšķiras no cilvēka, kas kļuvis tuvs un mīļš. Šajā izšuvumā centos ielikt savu pateicību par kopā pavadīto laiku, prieku par iespēju iepazīt unikālu, sirdsgudru cilvēku, mīļumu un siltumu, ko jūtu... un ne grama skumju, tās nāca pēc tam, kad darbiņš jau bija gatavs.
Par to, ka šodien būs kolēģītes pēdējā darba diena, uzzināju tikai trešdien pēcpusdienā - tāpēc laiks dāvanas tapināšanai bija stipri ierobežots - faktiski jau tikai vakar vakarā tā pa īstam tiku pie šūdināšanas. Lai nomāktu stresu par laika trūkumu, pilnībā atdevos atmiņām un domām par dāvanas saņēmēju, ļaujot pirkstiem pašiem darīt darbiņu - tāpēc tie šodien tik saguruši un sāp (lentīšu izšūšanas viena no nepatīkamajām blaknēm - pirkstiņiem smags darbs izdabūt tos lentu metrus caur blīvo audumu).
Un kā pa brīnumu - izdevās izšūt to, kas bija ieplānots, ne no kā neatsakoties laika trūkuma dēļ (man neraksturīgi - šoreiz pat biju uzzīmējusi zīmējumu ar aptuvenu izkārtojumu). Vēl vairāk, neplānoti, bet tomēr dikti gribējās to mežģīni piešūt, lai darbiņu padarītu vēl romantiskāku...

Bet kopumā ir tik smagi ap sirdi, ka nespēju neko sakarīgu pateikt... man gribas raudāt...

 

Ar tauriņu vieglumu
šodien
skrien domas.
Pret tevi plaukst vaļā
pats gaišākais prieks.
Lielai laimei
citreiz maz vajag -
iet pa dzīvi
un satikties!
 

12 comments:

Pai! teica...

Kārtējo reizi man acis uz kātiņiem un mute vaļā! Inese, Tu esi izgatavojusi fantastisku dāvanu!! Un ja neteiktu, es neticētu, ka to var dabūt gatavu tik īsā laikā! Ļoti, ļoti, ļoti skaisti!!!

Ilze teica...

Tik skaisti,man laikam paietu vismaz mēnesis ko tādu darinot. Brīnišķīga dāvana.

MuSa teica...

Skaisti... ļoti skaisti... un no dāvanas staro tāds mīļums!

Elīna teica...

paskatoties uz tavu darbiņu, gribas teikt - cik daudz tur mīlestības.... Viss tik smalks un akurāts!

Diāna teica...

Neticami. Aristokrātiski.

Ineta teica...

Dievīgs darbiņš!!! Tik skaists, kad man kā vienmēr aptrūkstās vārdu, lai izpaustu savas emocijas un pateiktu, kā man patīk Tavi darbi!

Irēna teica...

fantastiski skaisti!!

Aija teica...

Ļoti, ļoti... :)

Inese teica...

paldies, mīļās meitenes - šis darbiņš man arī pašai ļoti, ļoti patīk - kaut kas tajā ir tik īpašs, ka pat nelielās neprecizitātes nemanu, redzu tikai skaisto kopskatu :)
Par laiku, kurā darbiņš tapa - arī pati nekad nepadomātu, ka tik īsā laikā to visu var padarīt... Bet var taču, ja tik ir attiecīgā iedvesma :)
Atzīšos, ka biju pieļāvusi vienu lielu fušieri, kura labošana man prasīja papildus vēl kādas liekas pāris stundas, tā ka kopumā tas man ir rekordātrums pat ar kļūdu labošanu :D

Baiba Vigule teica...

Fantastisks darbiņš!
Tā jau ir, ja kādu grib īpaši iepriecināt vai pateikt paldies, tad pirksti runā paši, un rezultāts ir ļoti ļoti jauks, jo emocijas un labās domas dara savu.

Laine teica...

Elpu aizraujošs darbs! Kā vienmēr, starp citu, kā vienmēr! Un tik ļoti romatisks - ak, Inese, Tu, puķu meitene...

Inese teica...

paldies, Baiba un Laine :)
Baiba - man gribas ticēt, ka darbiņā ieliktās emocijas arī nododas tālāk dāvanas saņēmējam. Diemžēl, es daudz ko nespēju izteikt vārdiem (piemēram, tā arī nepateicu, cik ļoti mīlu šo cilvēku un cik ļoti man pietrūks viņas :(), tāpēc ļoti ceru, ka šo nepateikto viņa sajūt no izšuvuma...
Laine - jau vairākus gadus pazīstu kādu savu vārda māsu, ko tā arī saucu par Rožu Inesi :), nu Tu mani līdzīgā kategorijā iekļāvi :D Tā jau ir, kopš nodarbojos ar izšūšanu, ziedi un taureņi gūst virsroku pār visu citu...