Lapas

pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

Pirmais, bet ne pēdējais...


Lai arī šīs nedēļas nogale bijusi bagātīga ar pasākumiem un piedzīvojumiem (man par prieku, tie bijuši radoši un jauki), tā ka neko īsti nevar vairs pateikt un vēlēties... tomēr ir viena lieta, kas nenovēršami ir notikusi un par kuru tomēr nevar noklusēt, tā ir jāpaziņo arī publiski - 21.augustā manai virtuālajai mājiņai apritēja 1.gadiņš!!!

Pa šo gadiņu esmu iepazinusies ar tik daudziem radošiem cilvēkiem, esmu sasmēlusi tik daudz noderīgu un skaistu ideju un pats galvenais - pati esmu gana daudz pievērsusies rokdarbiem, jo bija taču kam atrādīt, ar ko kopā priecāties. 
PALDIES jums, ka esiet, PALDIES par šo brīnišķīgo gadu!!!

Tas nu ir gana nopietns iemesls pārvarēt savas pašdarinājumu dāvināšanas fobijas un beidzot arī uzdrošināties kaut ko dot, ne tikai ņemt. Te nu ir dāvana jums, mīļās meitenes - A4 formāta ātršuvējs (tā laikam zinātniski tiek dēvēts), vienkārši runājot - mape, kurā glabāt sev mīļas un ārkārtīgi noderīgas lietas vienuviet.


... iekšpusītē ir divas kabatiņas - viena lielāka formāta noslēpumiem, otra mazāka un arī vietiņa rakstāmpiederumam: kas nu kurai tuvāks - zīmulim vai pildspalvai. Pēc pieredzes zinu, ka rakstāmajam vienmēr jābūt pa rokai, jo idejas nāk un ilgi neaizkavējas :D


Mazliet pufīgs, mazliet romantisks, mazliet rozā - bet visā visumā ļoti praktisks un noderīgs :)


Priecāšos to atdāvināt kādai no jums - noteikumu īpašu nav - vien komentāru sadaļā atstājiet savu rakstiski izteikto vēlmi dāvaniņu saņemt.


Tā kā nejauši sagadījies, ka 21.septembris arī ir īpašs datums - tad izlozīte notiks pēc mēneša - 21.septembrī.


Pateicībā par iespēju būt te un tagad,
SVINAM DZĪVI!

32 komentāri:

Jūlija teica...

Tad nu es būšu pirmā, kas piesakās uz jauko dāvaniņu! :)

Lai joprojām netrūkst iedvesmas un ideju ar ko dalīties šeit! :)

Unknown teica...

Tā nu gan būtu viena vērtīga un skaista dāvana no tik radošas blogeres.

Sveicieni no manis arī šajā īpašajā dieniņā.

andrasballe teica...

Apsveicu Tevi bloga jubilejā :)Lai nākamajā gad\a tik pat un vēl vairāk daudz radošu ideju :)

Un ļoti labprāt saņemtu Tavu dāvanu - es tur liktu dažādus izgriezumus no žurnāliem, utt.. kopijas saistībā ar šūšanu un rokdarbiem.. jo tas viss pagaidām stipri haotiski man mitinās vienā plauktā.. un tādu vai līdzīgu mapi kā taisos, tā joprojām tikai taisos un taisos, bet neesmu nopirkusi :D

Irēna teica...

APSVEICU jubilejā! un Paldies, ka Tu raksti tik jauku blogu ,un pati esi tāda jauka un atsaucīga! Dāvana lieliska, es arī piesakos.

Aija Elliņa teica...

Inese, sirsnīgi apsveicu bloga gada jubilejā! Turpini darboties, iepriecini mūs ar saviem brīnumainajiem darbiņiem, lai Tev nekad nepietrūkst iedvesmas nevienā lietā!
Es, protams, arī piesakos uz dāvaniņu! :)

Diāna teica...

Cik ārkārtīgi skaista un romantiska dāvana! Es noteikti piesakos, bet varbūt Tev ir iespēja arī mums parādīt, kā tāda top? (Un varbūt arī padalīties, kur Tu ņem tik ārkārtīgi skaistus audumus. Tava rožainā, sievišķīgā gaume mani ļoti uzrunā. Par to rozā segu ar mazajām kleitiņām es nespēju aizmirst, tas ir kas neticams...)

Sančita teica...

piekrītu Diānai:)
darbiņš, kurā pamanāms Tavs rokraksts, nu tas - meitenīgi, romantiski, rožainais, man ļooooti patīk, tāpēc piesakos ar, turklāt septembris mans svētku mēnesis, varbūt paveicas saņemt tik skaistu dāvanu:)
un sveiciens blogjubilejā!!

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

:) Tikai gads?.. gada laikā veselas divas pūra lādes un noteikti pat ne simto daļu mēs neredzējām:)- Tā turpināt !
Un es arī piesakos uz šo dāvanu:)

Gunta teica...

Mani arī pārsteidz, ka tikai gads! Daudz, daudz, daudz rdošas idejas un skaistu darbiņu arī turpmāk! Tavs "rožu stils" ir fantastisks!
Arī piesakos uz dāvaniņu :)

Biene teica...

Sveicieniņš tik jaukā jubilejā!Un arī es tik jauku dāvaniņu gribētu vinnēt!

Biene teica...

Sveicieniņš tik jaukā jubilejā!Un arī es tik jauku dāvaniņu gribētu vinnēt!

spaariite teica...

SVEICIENIŅI TEV JUBILEJĀ!!! tev tikai gadiņš, būs, ja? Kaut kā likās ka tu esi jau tāds rūdīts vecais blogeris!! Es šoreiz nepieteikšos dāvaniņai, jo man jau ir tevis dāvātā burvīgā mapīte, lai jau citiem ar tiek devis darinātie darbiņi!!

Maija teica...

Daudz laimes dzimšanas dienā! :)
Un jā, šādi rožu motīvi man šķiet sirdij tuvi jau kādu labu laiku, tāpēc, kāpēc gan ne - es ar izsaku vēlmi piedalīties izlozē.

Ilze teica...

Radošu iedvesmu pilni sveicieni Tev arī no manis!Par to gadu man arī liels pārsteigums,bet lai tur kā,vienmēr esmu apbrīnojusi Tavu drosmi un neatlaidību ķerties klāt jauniem izaicinājumiem un spēju sirsnīgi un aizraujoši aprakstīt Tev svarīgo.
Piesakos uz skaisto dāvaniņu.

Ineta teica...

Sveiciens ari no manis bloga gadiņa jubilejā :)

Es noteikti piesakos uz Tavu dāvaniņu!

Anda teica...

Sveiciens blogam dzimšanas dienā! :) Lai Tev arī nākamgad mūzas apkārt danco un nepietrūkst, par ko stāstīt!

Es ar piesakos uz dāvaniņu. :)

Inese(Gadalaiku Skices) teica...

Hei,hei!Daudz laimes dzimšanas dieniņā!:))Teju teju vai vienaudzīši tie mūsu emuāri;)
Mmmm...es arī...es arī vēlos pieteikties uz šo jauko dāvaniņu:)Jo pati savām acīm pārliecinājos un aptaustīju Tavus gara darbiņus.Un zinu,ka ik viens no tiem ir tik feins un mīļš!:))

Madara teica...

tas ir neaprakstāms skaistums, uz kuru arī es vēlos pretendēt. tādā man būtu tiešām ko likt. :D
un sveicieni bloga jubilejā ;)

Hela teica...

Apsveicu bloga gadiņjubilejā! Lai arī turpmāk daudz radošu ideju! :)
Piesakos uz tavu jauko dāvaniņu.

ceita teica...

Sveicieni Tava bloga svētkos! Novēlu Tev daudz jaunu ideju un vēl jo vairāk iespēju tās realizēt! Esmu un būšu arī turpmāk regulāra Tava brīnišķīgā bloga lasītāja. Rožu mapīte bildēs ir fantastiska, novēlu tai priecēt īsto īpašnieci. Manā saulespuķu pasaulē tā īsti neiederēsies.
Lai veicas!

Klēra teica...

Sveicu ar gadiņa jubileju. Lai arī turpmāk radošais gars nepamet un mums ir daudz skaistu darbiņu, par kuriem tev līzi priecāties. Ļoti romatisks un skaists darbīņš, kā daudzi citi tevis radītie. Gribas man ar kaut ko tik romantisku, tāpēc es arī piesakos uz laimes ratu.

Sarkanā Biete teica...

Sveicu Tava Blogbērna 1 gada jubilejā! Lai arī turpmāk tavs blogs ir tikpat sievišķīgi radoši burvīgs!!

Un es arī piesakos uz skaisto rožmapīti (Man ir arī adrese Latvijā)

agnese teica...

Jā... tik tiešām tavam blogam ir tikai gadiņš?
Protams, no manis arī vissirsnīgākie apsveikumi šajā lielajā jubilejā ;) Tavs blogs ir kā tāda sirsnības un mīlestības vācelīte, ko vienmēr ir liels liels prieks lasīt! Tā tik turpināt :)
Un bez šaubām arī es piesakos uz rožaino mapīti!

Baiba teica...

Cik brīnišķīga mapīte! Arī piesakos - baibatj@gmail.com

Inga teica...

Mīļš sveiciens jaukajā dzimenītē!:))) Manuprāt tā pirmā ir tā pati, pati skaistākā! :))) Tavs blogs bija pats pirmais, kuru vispār sāku lasīt:))) Atklāju pa visam nejauši kaut ko meklējot googlē:))) (pirms tam par blogiem pat īsti dzirdējusi nebiju, jo darbs bija kā greizsirdīgs vīrietis:D)sāku lasīt un aizrāvos, tā aizrāvos, ka nedzirdēju kas notiek apkārt:))) Daudz skaistu ideju Tev un laiku tās piepildīt!:))) un blakus laimīgus Tavus mīļos:)))
Piesakos uz Tavu skaisto mapīti! :)) Ja vien ļautu vārdiem vaļu, tad tie teksti būtu līdzīgi kā Annai no Zaļajiem jumtiem par šo skaisto, romantisko dāvanu:D tāpēc labāk apstāšos jau pie pateiktā:)))

RitaGri teica...

Sveiciens darbojoties gadu blogu pasaulē un darbojoties rokdarbu pasaulē, un mums visu to rādot un stāstot.
Ar prieku kļūtu par skaistās mapes īpašnieci.

ramchix teica...

Mīļš sveiciens arī no manis sakarā ar pirmo blogjubileju! Lai tai seko vēl daudzas, daudzas citas! Lai Tev nekad nepietrūkst radošas izdomas, savukārt rokām lai pietiek spēka visas idejas īstenot! Rožu tēma ir tuva arī manai sirdij, tādēļ piesakos uz šo skaisto dāvaniņu. Es mapītē, visticamāk, krātu neparastu ēdienu receptes, jo manā dzivoklī rožu tēma spilgti izpaužas virtuvē :)

a leaflet teica...

Inesīt, man Tu asociējies ar kaķošanos, jo tuva mums kaķu dzīve abām! Novēlu, lai šīs nav pirmās bloga dzimšanas svinības un lai Tavs radošais gars gūst aizvien jaunus veidus iedvesmai!

Un skaistajai mapei piesakos arī es! Nevaru nepieteikties tik mīļai un ar Tevi pilnai dāvanai!

Paldies, ka mums esi!

Daiga teica...

Apsveicu virtuālo mājiņu un rožainā dārza radītāju/uzturētāju ar jaukajiem svētkiem!
Bezgala skaista mapīte! Paldies par iespēju vinnēt šādu jauku dāvanu :)

Daina teica...

Apsveicu ar jau jubileju! Lai nekad netrūkst idejas un spēki tās realizēt!! Tā tik uz priekšu. Labprāt arī pieteikšos uz iespēju vinnēt tik rožainu dāvanu!

Zkss teica...

Oi...Nokavēti apsveicieni ar gadiņu arī no manas puses:)

Pai! teica...

ak vai, vai, vai.... nu kā gan man tas tik ne-veikli izdevās? Palaist garām Tavu jubileju un šo fantastisko mapītes izlozi? :( eh... šī man būs mācība būt acīgākai un uzmanīgākai.... :(