Lapas

ceturtdiena, 2011. gada 20. oktobris

Ameli

... nē, šoreiz ne par savu meitiņu vai viņas vārdiņu, lai gan šo sakritību uzskatu par labu zīmi :)))
Izstādē-gadatirgū "Ražots Latvijā 2011", kas norisinājās pagājušajās brīvdienās tepat Rīgā, atklāju kādu brīnumu, par ko esmu neizsakāmi priecīga. 
Runa ir par skaistajām, radošajām meitenēm - Anda Baķe un Inga Reinkaite - no latviešu zīmola Ameli salona.  

No kā tas Ameli smalkums nāk?
No liela un rūpīga darba!


Pirmie, kas iekrita acī un, protams, arī sirsniņā - ir burvīgie lācēni, kas esot Ameli zīmola seja un raksturojot Ameli darba stilu - mīļums un smalkums. Vienīgais, kas mani no šiem lācēniem atbaida, ir tas, ka tie šūti no dabīgajām ādām, bet pildīti ar sintaponu :(


Izstādē nefotografēju un paļāvos, ka web lapā būs vairāk bilžu ar skaistajiem darbiņiem, bet, diemžēl, nav gan, nav arī to izstrādājumu, kas mani burtiski paralizēja ar savu izsmalcinātību un neatkārtojamību :( Nemainīgā vērtība ir apstāklī, ka izstādes laikā varēju dzīvajā redzēt izstrādājumu smalkumu, kvalitāti, eleganci un individualitāti. Vismaz daļu darbiņu var aplūkot Ameli lapā www.ameli.lv


Šī jostiņa ir apbrīnas vērta, tieši tādēļ šo bildīti ievilku savā midziņā :)

Man ir milzīgs prieks, ka Latvijā top tik brīnišķīgi rokdarbi un ļoti gribas kaut ko no tā iegādāties arī sev, bet esmu izmisumā - nevaru izvēlēties, ko tieši vēlos :))) Tā kā mana meitiņa ir vārdā Amēlija, sāku domāt, ka viņa noteikti ir pelnījusi kaut ko no šī pasaulīgā skaistuma - bet, protams, dabīgās ādas lācīti nevaru pirkt savas politiskās pārliecības dēļ, savukārt, citi smukumi vēl īsti nav aktuāli...
Tā nu graužu nagus un nevaru vien beigt domāt par Ameli izcili skaistajiem darbiem.


4 komentāri:

Irēna teica...

izskatās aizraujoši! vai nav jauki, ka joprojām var atklāt ko jaunu un skaistu Latvijā!!!
ļauj savai Amēlijai paaugties un viņa pati izlems, ko grib...

Liki teica...

Paldies par ieskatu!
Jostiņa ir izcila (bez spīdumiem gan... :c) )! Man bieži gadās, ka apģērbs ir bez kabatām, bet tās vajag k-vai telefonam.

Inese teica...

Jā, Irēn, it kā liekas Latvija tik maziņa, it kā liekas, ka nav vairs nekā nezināma, bet re ka IR! Un nezināmā, izrādās, ir tik daudz :)))
Nu un būs jau man jāievelk elpa un jānomierinās, ja jau pati īsti nezinu, ko gribu - jāļauj meitiņai paaugties, nav jau jēgas tagad sapirkt lietas, kas viņu vēl neinteresē :)
Liki - jostiņas ideja patiešām ģeniāla, jo to jau var no visdažādākajiem materiāliem un visdažādākajās variācijās sev pielāgot

ginta_b teica...

jap josta super... un viss piedavatais majaslapa apskatamais ir super... ne viss prieksh manis un tomer tik skaistas lietas ka tadas....
par metinu un vardinu - man ir kas lidzigs ar malene birger :)