Lapas

ceturtdiena, 2012. gada 23. februāris

23.februāra bikses

Vai zinājāt, ka ir tādas "23.februāra bikses"?
Kādas tās izskatās?
Nu apmēram tādas - tās ir bikses, kurās varot iespraust puķi, kad sieviete pieliecas vai apsēžas :)

Foto: http://knowyourmeme.com/memes/the-main-difference-between-europe-and-usa

9 komentāri:

Una teica...

Hi! Nezināju, ka tās tā sauc! Mans brālis tās sauc par krājkasītēm! :)

Inese teica...

Tieši tā , es piekrītu Unai..mēs ar saucam par krājkasītēm!!:))

Ilze teica...

Es tik par krājkasītēm zināju.. :)

Inga teica...

:))) Sasmējos gan! Arī es nezināju, ka šīs bikses tā sauc!
Draudzenei dzimšanas diena šodien, būs jāiesaka...:))))))Kā nekā 23. februāra bikses:D

dace teica...

ha ha! Jāmeklē tik bikses rokās!!

Inese teica...

Nu re, es atkal par krājkasītēm nezināju :)))

Sarkanā Biete teica...

Es laikam pavisam atpalikusi - nezināju ne par krājkasītēm, ne par 23.februāra biksēm. Tagad jūtos par veselu sprīdi gudrāka:)

Madara teica...

es it kā par krājkasīti zināju :D

Iveta teica...

:D