Lapas

sestdiena, 2012. gada 17. marts

Prieks par priekiem, kas nebeidzas

Atcerieties, kādu laiciņu atpakaļ jūsmoju par kādu meistarklasi, kur man palaimējās būt klāt - meistarklasi vadīja Jeļena Smirnova.
Nu tad lūk, esmu kļuvusi par laimīgo Jeļenas grāmatas īpašnieci - tā teikt, labs nāk ar gaidīšanu (jau kopš septembra tika solīts, ka šo grāmatu izdos, bet nu tikai šī gada sākumā tā ieraudzīja dienasgaismu) - no sirds pateicos Ilonai, kas ne tikai parūpējās, lai mums būtu iespēja apmeklēt šo meistarklasi, bet arī pasekoja līdzi grāmatas iznākšanas brīdim un atgādāja tās šurp :)


Es jau gan tāpat esmu neārstējams grāmatu tārps, bet labi un gaumīgi noformētas grāmatas man tīk vēl vairāk - ar baudu to šķirstu vēl un vēl un priecājos par katru lapu - augšējā bildītē speciāli nofočēju grāmatas lapu maliņas, lai var redzēt, ka katra jauna zvēriņa filcēšanas apraksts ir citā krāsiņā (it kā sīkumiņš, bet tomēr tik patīkami apzināties, ka pie grāmatas dizaina ir īpaši piedomāts).

Un cik precīzi sabildēti un smalki aprakstīti filcējamo darbiņu apraksti - un cik burvīgi ir šie darbiņi!!! Te dažus saliku sirdspriekam :)))


Uzreiz atzīstos, meistarklasē iesākto peļuku vēl neesmu pabeigusi - es jau saku, ka man ir prieks par priekiem, kas nebeidzas (lai arī jau sāk izskatīties pēc Rīgas, kas nekad nebūs gatava) :D
Tā ka pie šiem priekiem vēl atgriezīšos, kad peļuku piebeigšu :)

Jeļenas virtuālā mītne ir ŠEIT

4 komentāri:

Madara teica...

ak šie skaistie darbiņi. toreiz jau jūsmoju par Tavu rasktu, ka gandrīz aizskrēju uz bodi iepirkt filcu. bet noturējos :D un takal šie skasitie filcēties zvēriņi :)))

spaariite teica...

kur tādu grāmatu var nopirkt?
man ļoti interesētu kā notiek detaļu savienošana kopā!!

Inese teica...

Madara, man jau ar dikti gribas pabakstīt filcu, bet saprotu, ka tas nav uz 5 minūt, tāpēc nevaru saņemties...
Spārīt - nopirkt to varot pa taisno no izdevniecības, vai līdz Latvijai tiks tirdzniecībā - nezinu, kā jau minēju, mums tās sarūpēja kā MK dalībniecēm, kuras pieteicās uz grāmatiņām...
Bet Jeļenas vientē ir daudz fotoaprakstu, kur Tevis interesējošā detaļu savienošana ir labi parādīta un aprakstīta - http://utichka.livejournal.com/ - apskaties pie sadaļas par meistarklasēm

RitaGri teica...

Lai tev top mīļi zvēriņi!