Lapas

ceturtdiena, 2012. gada 12. aprīlis

DK "Leļļu mājiņa"

Pavasaris nenāk viens, trakums nāk līdzi :))) - iesaistījos Daigas rīkotajā kopprojektiņā, kas tika nodēvēts par "Darām kopā!" un šoreiz kopā šūsim leļļu mājiņu.


Šodien ir projekta oficiālais starta datums un 1.posma aizsākums - http://rokdarbikopa.blogspot.com/2012/04/daram-kopa-1posms-majina-koferis.html

Tā kā šī mājiņa pie darāmo darbu saraksta man jau ir aš no 2010.gada augusta, tad, protams, ka kopāšūšana ir viens no motivējošiem argumentiem, kas man ļauj cerēt, ka to tomēr arī beidzot izdarīšu. Citādi meitiņa izaugs un jau pati sev tādu sašūs, kamēr es briestu :)))

Mīļbērnu mammas, sarosieties, kopā šujot patiešām ir interesantāk un lielāka cerība darbiņu novest līdz galam. Šūšanai paredzētais laiks ir 1 mēnesis (līdz 12.maijam) un nav NEKĀDU represiju, ja kāda neiekļaujas termiņos :) 
Ja kādai vēl plānos ir bijusi šīs mājiņas darināšana vai arī šobrīd acis iemirdzas uz šo burvīgo veidojumu, pievienojieties pie Daigas un uz priekšu!!! Te nu ir iespēja izpausties arī dēlēnu māmiņām, jo neba nu tikai meitenēm patīk šitādas štellītes :)

5 komentāri:

Sandra Spu teica...

Paldies, Inese, ka pastāstīji par šo kopprojektu. Arī man sarakstā bija leļļu māja, bet visu laiku baidījos, ka netikšu galā. Man gan šobrīd nav tas brīvākais brīdis tik lielam darbam, bet varbūt iesaistīties? Mēģināšu saņemt dūšu, jo - kopā taču jautrāk!

Inese teica...

Sandra, noteikti pievienojies, jo šūšanai paredzētais laiks ir 1 mēnesis... Un no pieredzes ar lelles šūšanu zinu, ka kopā darot ir liels stimuls iekļauties termiņos un darbiņu patiešām izdarīt. Un pats galvenais, ka beigās nav nemaz tik šausminoši grūti un sarežģīti kā esam iepriekš izplānojuši :D

Sandra Spu teica...

Jā, tieši to arī nolēmu - darīšu kopā ar jums! Kaut nekad neko tik lielu neesmu vēl darinājusi...

Madara teica...

nu tad beidzot esi saņēmusies mājas gatavošanai. aceros ka komentēji, kad es to pagatavoju meitēnam, ka tev ar sapnis ko tādu uzmeistarot. nu re tev tagad pat dubults iegansts. i bēnam i maratonā sartēt :) veiksmi :)

Inese teica...

Paldies, Madara, veiksme man noderēs :))) Ceru, ka manai Princesei izdosies tikt pie leļļu mājas, pagaidām esmu mērenā šokā, kā to visu lai dabū gatavu...