Lapas

ceturtdiena, 2012. gada 10. maijs

... vai nejūti smaržas no pļavām brīnišķi vāras un maigas kā lietus?

Šīs A.Čaka dzejas rindas (no dzejoļa "Šovakar") izsaka šī izšuvuma būtību - maigi, pieklusināti toņi, īsta pļavas burvība (bet varbūt tikai pilsētnieces acīm tā šķiet :D)...



Lai cik dīvaini arī nebūtu, šādas krāsas mani uzrunāja domājot par šī skiču bloka topošo īpašnieci :) Kāpēc dīvaini? Tādēļ, ka apziņas līmenī man ar šo būtni saistās koši sarkani, ugunīgi toņi. Bet šūšanas procesā tomēr paļāvos uz zemapziņu un tagad nu gaidu - kas būs: patiks vai nepatiks, būs trāpīts 10-niekā vai tomēr absolūti garām?!



Ļoti pateicīgs audums - faktiski pats nosaka šūšanas tematiku :) Tam arī ļāvos, nemēģinot pārveidot jau esošās lapu formas :) Klāt tik piedomāju mistiskus ziedus, bet zinot, cik daba ir bagāta, pieļauju, ka kaut kas līdzīgs noteikti dabā IR sastopams :)


Šī dāvaniņa tapa Latvijas rokdarbu blogos atsaucību neguvušā "PIF" projektiņa ietvaros.  Tā kā man Pifiņas pieteicās, tad pienākums ir un paliek pienākums un kā tāds ir jāpilda :) Lai arī ar milzīgu nokavēšanos...


Pirmais darbiņš nu ir beigts, bet jau nākamais tiek steigts...

11 comments:

Daiga teica...

Tas tik bija pārsteigums!!!
Es jau biju aizmirsusi par PIFu :D
Liels paldies, Inese, vāciņi ir neaprakstāmi burvīgi! Krāsas ir ļoti-ļoti pieskaņotas man, jo es tā arī dzīvojos: te pa pieklusinātām pļavām mierīgi un vijīgi, te ar rotaļīgajām ugunsarkanajām lentēm dejojot un jožot bez prāta!
Tā ka tieši desmitniekā! Skaisti bezgala! Un dzīvē pat vēl vairāk!
PAAALDIES!

Unknown teica...

Kaut kas ļoti skaists tavās rokās tapis... Nemaz nezināju par tādu PIF, tad varbūt arī sevi izaicinātu... Un, kas tas par audumu? Nav tāds, ko izmanto aizskaros???, jeb mēbelēs...

Inese teica...

:))) Daiga, priecājos, ka Tev patīk :))) Tā kā zināju, ka Tev patīk pazīmēt, parakstīt, pasapņot, tad radīju Tev īpašu albumiņu, kur izpausties :)
Aggie - kaut kā pie mums tas PIFs "neaizgāja"... Audumiņš ir žakards - skaitās dekoratīvo audumu kategorijā, bet kam to izmanto, gan nezināšu - es izmantoju vākiem :)

MisJosephine teica...

ES teikšu pilnīgi vienkārši - Man ļoooooooti patīk!!! Ekselents darbs :)

Aija Elliņa teica...

Ļoti skaisti, sievišķīgi un arī krāšņi!

RitaGri teica...

Ļoti skaisti, vienkārši eleganti!

Inese(Gadalaiku Skices) teica...

Cik skaisti!Ļoti patīk!:))

Inese teica...

Paldies, prieks lasīt, ka jums patīk :) Tas spārno nākamiem darbiņiem. Šobrīd gan esmu mazliet samulsuma priekšā, jo īsti nesaprotu, kā realizēt saplānoto :)

Madara teica...

ļoti ļoti skaisti. kaut kad ar takš jāsaņemas un kas tāds jāmēģina uzmeistarot :)

Elena Volchkova teica...

Очень нежно! такая классная идея ;)

Inese teica...

Спасибо, да, тут ткань сама подсказала идею :)