Lapas

trešdiena, 2021. gada 29. decembris

Dāvanas un rotaļlietas 😊

Esmu no tiem, kam dāvināt ir svarīgāk nekā saņemt dāvanas. Tomēr rotaļprieka nezūdamības likums ievieš savus noteikumus - rotaļlietas mainās, tās aug līdz ar mani, un prieks spēlēties saglabājas 😉❤️
Atkal jau esmu palutinājusi sevi ar jaunām mantiņām radošām izpausmēm 😍🙌 kad tad vēl, ja ne Ziemassvētkos? 





Savukārt, kad gatavoju dāvanas citiem, tas ir pavisam cits sajūtu komplekts ❤️ - izdomāt, sameklēt, sapakot, baudīt rezultātu un priecāties par gaidāmo saņēmēja reakciju. Re, pat process garāks, plānveidīgāks, piepildītāks 😊





...un saņemt kāda cita tikpat rūpīgi gatavotu un pārdomātu dāvanu - LAIME!!!


Šogad ļoti skaisti Ziemassvētki - arī daba mums sarūpējusi visskaistāko dāvanu ❄️🤍🙏

Man patīk ziemu baudīt nesteidzoties...

4 komentāri:

RitaGri teica...

Jā, arī mums pieaugušajiem vajag savas rotaļlietas, lai var radoši izpausties un radīt prieku arī citiem.
Arī man patīk tavi jaunieguvumi!

Janīna teica...

Cik skaisti! Super!

Inese teica...

Jā, Rita, tādi it kā nieciņi tik ļoti iepriecina ❤️❤️❤️
Nesen dzirdēju burvīgu stāstu par mammu, kas sevi iepriecina - kad bērni jautā: - Mammu, ko Tu te dari??? Viņa atbild: - Es te daru jums labu mammu 😃
Lai ar ko mēs iepriecinām sevi, līdzās mums priecīgām priecīgi arī pārējie 😊❤️

Inese teica...

😘😘😘 paldies, Janīna ❤️