Lapas

svētdiena, 2022. gada 13. novembris

Viss priekš kaķiem

Šeit blogā noteikti nav pārsteigums, ka mana dzīve pakārtota kaķiem - jau tas apstāklis vien, ka te ir mirkļbirka #AkŠieBurvīgieKaķi daudz ko par mani liecina... Man gan pašai šad tad gribas ticēt, ka esmu pieaugusi, saprātīga sieviete, bet mjau... 🤣🤣🤣 Esmu kaķatkarīga vai drīzāk kaķpakļauta 🤭

Tam par pierādījumu tikai viens stāsts - stāsts par tukšām palodzēm 😊
Bij' man tāds mērķis atbrīvot palodzes no visa liekā. Katram, protams, savs priekšstats, kas ir lieks 😄 Tā nu gadiem mazpamazam tās palodzes tika atbrīvotas, kamēr patiešām wow!!! Tukšas... Ne visas gan... Un ne uz ilgu laiku, protams 🤣🤣🤣

Tukšām virsmām esot milzu tieksme apaugt ar mantām. Lai tā nenotiktu, mūsmājās situācijas kontroli savās ķepās ņēma KAĶI 😄 Tie sadalījās maiņās, lai nosargātu palodzes no liekām mantām, dežurēja, visā garumā savus pūkainos kažokus izklājot pa visu virsmu...
Lai kaķīšiem ērtāk grūtajā dienestā, uz palodzēm sāka parādīties tekstilizstrādājumi, mīkstākai un siltākai būšanai. Un tad jau oāzes iekārtošanai zaļumi, ziedi utt. Kad mājās atstiepu fikusu, kļuva tik acīmredzams, ka te tak viss priekš kaķiem!!! 🤦 



Vasarā mazliet tukšāk - visi zaļumi vasaru pārcieš ārā uz balkona, kur pūkainā godasardze tiem seko un pieskata, lai uz ziemu ir kam atgriezties uz palodzēm 😊

Darba, neapšaubāmi pilnas ķepas, atbildība neizmērojama, nogurums katastrofāls - bonusā saules peldes 😊

Nu kā gan palodze varētu palikt absolūti tukša, ja šādam skaistam ķermenim kā reizi piemērotā izmērā i garums, i platums der 😄

Nav komentāru: