Lapas

sestdiena, 2024. gada 26. oktobris

Klucīc tāds un šitāds


Klucīšu iznāciens - jā, jā, šodien pilna uzmanība tiem 😊
Jo tāds bij' plāns pēc šī neveiksmīgā pasākuma: https://pieineses.blogspot.com/2024/10/vij-un-krusto.html

Es tomēr esmu knipelētāja "nedodDies" 🤣
Saskaitīju un pārskaitīju: 2+2+2+2+2+2=12
Jej, beidzot to knipelīšu nebūs tik daudz, ka bail... Ar 12 tak jau tikšu galā!


...BET... acīmredzamais-neticamais - to knipeļu ir kaut kā dikti par maz...
Ak, nu jā! 2 - tas tak ir pāris. Man vajag nevis 12, bet gan 24 🤦
Slinkums sevi attaisno kā progresa virzītājspēks - paraudziņam tak pietiks arī ar trim klucīšu rindām. Priekš kam man tās piecas... Uzzīmēts tak nav akmenī iecirsts 🤪




Nu vai nav skaisti???
Neviltots lepnums par sevi un jau atslābums, ka viss tik labi un viegli. Un tad meistarīte pār plecu pačukst: Šim ir vēl viens veids, pamēģināsim, parādīšu...


...nu tas otrs jau stipri grūtāk vedās... Bet nu smukāks jau ar par to pirmo 😊
Tā nu viena paraudziņa vietā sanāca divi vienā.
Tas maģiskais brīdis, kad tiek ņemts nost no adatiņām un var apčamdīt savu veikumu.




Gatavs!!!
Gandrīz kā grāmatā! 😀😀😀


...atrodi septiņas atšķirības 🤣
Nu ir jau ir tie dažādi - un patīk man tie abi ❤️


Darbiņš padarīts, iznāk laiks arī nelielai pastaigai gar jūru - tā šodien klusa un pelēka..., un tad jau ceļš mājup...

...un par labi produktīvu darbiņu pavisam nejauši un necerēti nopelnīta neliela balviņa sev mīļajai ❤️❤️❤️

Nu gluži kā mana KaķeSirsniņa un RuncīcKirbīc ❤️❤️❤️



Nav komentāru: