Lapas

otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Sabižoju, sapīņoju...

Nu ir gatavs, nu ir atrādāms sabižotais, sapīņotais komplektiņš jaunai dāmai, lai ziema vairs nebaida...
Uzdevums bija gana vienkāršs - uztapināt ko līdzīgu jau nopirktai cepurītei un cimdiņiem, plus vēl šallīti (šis baltais ir tas pirktais eksemplārs). 
Tā kā pīnes man ir visnotaļ mīļš adījums (lai arī piņķerīgs), nācās meklēt un domāt, kā tās padarīt meitenīgākas. Viegli nebij, jo dzija ir diezgan rupja, līdz ar to arī adījums diezgan apjomīgs.
Te nu ir kompromiss starp rupjumu un trauslumu :)
... un kā nu bez smukumpiederumiem - lentītes, pērlītes, bumbuļi:
 Sestdien jau tika atdots likumīgajai īpašniecei un ar lielu prieku secināts, ka der, piestāv (pat ļoti) un galvenais - arī patīk. Tas nu ir viens riktīgs balzāms dvēselei.
Kāpēc tā bažījos par patikšanu? Uzstādījums no valkātājas bija ļoti drastisks - nekādu bumbuļu, nekādu izskaistinājumu, gribot vienkāršu, prastu šalli un cepuri... Tas ir tas bīstamais vecums, kad tik daudz ko nedrīkst vilkt, jo kaut kas līdzīgs jau ir klases biedrenei, kaut kas jau ir bijis pāgājušajā gadā, kaut kas ir par bērnišķīgu u.t.t. u.t.j.p. ....
Es tomēr noriskēju - jo, manuprāt, bumbuļi NAV bērnišķīgi, tie ir skaists papildinājums adījumam, kā arī - uz kaut ko parastu un neizskaistinātu man roka neceļas - tādu var nopirkt, tad nav jēgas pašam cakināties... Tā kā adījumā dominē bizes - nu kā bizes var būt bez lentām!!! Tā nu šallītes galos ir smuki iepītas atlasa lentītes. Arī cepurīte bez bumbuļa tāds apaļš podiņš, bet nu ir loģisks cepures turpinājums. Cimdiņiem līdz ar to arī bija jātop skaistākiem - tajos iepīta smalkāka lentīte un pifīgumam pa pērlītei... Protams, visi šie "pielikumi" bija likti klāt ar domu, ka tikpat vienkārši tos visus varēs noņemt, jo "klientam vienmēr taisnība"... Bet nevajadzēja.
Stāsta morāle ir kāda - meitēns šo visu piemērot visvairāk jūsmoja par skaistajiem bumbuļiem (un pret lentām ar' neko neiebilda)!!! Tā lūk :)

16 comments:

Laine teica...

Ak manu Debestētiņ! Es esmu iemīlējusies!!!! Gan tajā baltajā komplektā, gan šokolādes!!! Nākamgad noteikti palūgšu tevi uzadīt tādas pašas štelles manai princesei!

Jūlija teica...

Tiešām skaists un elegants komplektiņš sanācis! Ļoti patīk tavas cepurītes variants - skaists, praktisks un silts! :)

Aija Elliņa teica...

Pievienojos, ļoti skaisti sanācis! un galvenais, ka patīk īpašniecei! :)

Zkss teica...

Man arī ļoti tīk!!! Es pati labprāt to cepuri vilktu:)
Ja nav noslēpums, cik saņēmējai gadu? Kad ta ir tas bīstamais vecums?

Inese teica...

:) paldies par labiem vārdiem un man prieks, ka patīk arī citiem!!!

Laine - tavs meituks takš vēl pa mazu un trauslu priekš pīnēm, var jau arī kaut ko citu pifīgu izdomāt (bet sīkumos gan pa e-pastiem...)

Komplektiņš tiešām sanāca gan skaists, gan praktisks

Zkss - prasīgais "klients" ir 13-14 g.jauns :)
Un kamēr adīju arī sapratu, ka pati gribu tādu cepuri. Bija savā ziņā arī atkāpšanās ceļš - ja bērnam nepatiktu, es savāktu sev to komplektu... Bet nu paliku bešā :D

Anna teica...

Mmmmm, kaut ko tik sievišķīgu es dzīvē neesmu redzējusi...šokolāde, vaniļa un atlasa lentas...gaiss smaržo un virmo...
No tehniskā viedokļa runājot- es pat nesaprastu,no kuras vietas jāsāk tas tapināt, kur nu vēl dabūt tādu gatavu...zemu noliecu galvu Mākslinieces priekšā.

Inese teica...

:D cik mīļi, Anna, man smaids plecu platumā :D
Nu dikti man patīk tavs apraksts par šokolādi, vaniļu... (Laine arī to nodēvēja par šokolādes komplektu) - es par ko tik ņammīgu nebiju iedomājusies. Bet dzija tiešām fantastiski skaista, lai arī adījumā tā daļu sava krāšņuma zaudēja...

Alise teica...

Tas brūnais komplektiņš vienkārši ideāls..:) man ar sagribējis kaut ko brūnu uzadītu

Grieze teica...

man abi komplektiņi ļoti ar ziemu asociējas; baltais ar sniegu, brūnais ar piparkūkām:)
Un pīnes, pīnes - adīšana neiet tik raiti uz priekšu, bet rezultāts vienmēr ir tā vērts!

Sandra teica...

Fantastiski skaists komplektiņš.. ne tikai tāpēc ka brūnā krāsa patīk, bet vispār... nu jā... es zinu ko nozīmē šis vecums :)) man ar meituce- man lūdzu bez cakām , pērlēm un citiem cmukumiem :D
Lai tikpat skaisti arī nākamie darbiņi ;)

Inese teica...

Paldies, meitenes :)

mir teica...

õõõõ!! fantastiski skaisti. mans favorīts - piparkūku brīnums, bet tikai to ausu dēļ. :)
varbūt kādudien saņemšos un ko līdzīgu uzmeistarošu. :)

Zkss teica...

Ak šitā,tad man tūliņās sāksies bezbumbuļu laiks :( Nākamziem jāatceras šitais šokokomplekts:)

Inese teica...

Paldies, Traka feja :)

Zkss, būs vien tev jāsāk visādi šmaukties un ar viltu iemānīt smukas lietas :)

Iveta teica...

Ļoti gaumīgi darbiņi. Reti, kad ko tik sakistu es redzu:)

Inese teica...

paldies, Iveta :)