Lapas

pirmdiena, 2011. gada 14. marts

Mīļš vārds par balvām dārgām vērtīgāks, un gudram citu balvu nevajag...

... tā vēsta senindiešu aforisms :)
Tā iegadījies, ka no piecām (laika gaitā jau no septiņām :D) burvīgām dāmām esmu saņēmusi balviņu un nu ir mana kārta pienācīgi pateikties...


Paldies:

"Saņemot apbalvojumus neesi citiem priekšā. Labu darbu veikšanā no citiem neatpaliec. Ko saņemot no citiem, neņem vairāk, nekā tev pienākas. Darot labus darbus nedari mazāk, nekā ir tavos spēkos."
/Huns Czi Čens/

Man liels prieks saņemt šo virtuālo dāvaniņu un atkal lielas problēmas iekļauties noteikumos - nu nevaru es izvēlēties TIKAI piecus iedvesmojošus rokdarbu blogus!!! Labā ziņa gan ir tā, ka janvārī jau paspēju pateikt LIELO PALDIES sev mīļiem blogiem un lai neatkārtotos, atgādinu, ka jūs vēl joprojām esiet manu mīļo blogu listē :) 

Pēc noteikumiem tālāk tiek nodota šī ceļojošā balva, tomēr man dikti gribas dāvāt jums SAVU dāvaniņu... 
...tāpēc mīļās meitenes, dāvāju jums šo rozi pateicībā par jūsu jaukajiem blogiem, par iespēju kaut virtuāli pabūt kopā ar līdzīgi domājošām, par interesantajiem darbiem, kas mudina rokdarboties:

Nu un pēdējais noteikumu pārkāpums - no manis balviņas tiek dāvātas bez jebkādiem noteikumiem :), lai nekas neaizēno dāvaniņas saņemšanas prieku :)))


16 comments:

MuSa teica...

Paldies, Inese, par balviņu! Tas ir ļoti patīkami un nedaudz arī mulsinoši!

Maija teica...

Hēi, nu dikti jauki! Mīļš un liels paldies Tev :)

Madara teica...

liels mīļš paldies par tik jauku apsveikumu. jūtos patīkami pārsteigta :)))

ramchix teica...

Liels, liels Tev paldies! Ļoti necerēts, bet bezgala jauks pārsteigums :)

Iuliania teica...

Paldies, Inese! Prieks zinat ka mans blogs tev patik, tikai apbalvojumu nevaru pienemt, nepatik kad tie "karajas" mana lapa, izlemu but minimalistiska:))

Sixspārne teica...

Paldies, Inese, par balviņu! Arī es samulsu, tādēļ steidzu to tālāk nodot! :)
Saulainu un radošu nedēļu! ;)

NiPa teica...

Paldies,Inese.Prieks,ka tik īsā laikā esmu saņēmusi divas dāvaniņas,vēl jo vairāk,ka bloga lietās esmu tikai iesācēja.

Daiga teica...

Paldies par pārsteigumu :D

Klēra teica...

Inese, liels paldies par šo jauko pārsteigumu. Prieks lasīt, ka arī citiem ir interesanti ielūkoties manā virtuālājā darbnīcā. Jauku šo dienu arī tev!

Inga teica...

Mīļš Tev paldies par jauko un mīļo pārsteigumu! :))) Tas ir tik negaidīti! Tāpēc esmu ļoti aizkustināta un priecīga! :)))
P.s. Es ceru, ka savu e pastiņu Tu šad tad mēdz lasīt;)

Ineta teica...

Paldies, Inese! Ļoti patīkami saņemt šo balviņu!
Es Tev piekrītu, kad ļoti grūti ir izvēlēties tikai 5 blogus, tāpēc atbalstu Tavus "noteikumus", ka nekādu noteikumu:), tas tiešām ir labākais variants!

Elīna teica...

Paldies, Tev arī tas pats sveiciens manā blogā:)

Jūlija teica...

Nosūtu tev balviņu :)
http://craftjulija.blogspot.com/2011/03/balvinaaward.html

Hela teica...

Paldies tev liels! Ar pateicību pieņemu tavu dāvaniņu. :)

Hela teica...

Paldies par tavu blogu!
Plus vēl viena balviņa :)
http://heladarbojas.blogspot.com/2011/03/paldies-par-atzinibu.html

Elīna Šimkus teica...

Paldies :))
Ļoti jauki dāvināt un saņemt dāvanas!