Lapas

ceturtdiena, 2011. gada 14. aprīlis

Ja es būtu...

Ar šo piesakos uz Daigas dāvaniņu
... kā priekšzīmīgs pretendents uz dāvanu, esmu arī izpildījusi mājas darbu "Ja es būtu, tad tik būtu!

1. Ja es būtu rokdarbs, tad gribētu, lai manī būtu ielikta daļiņa radītāja dvēseles, lai, uz mani skatoties, cilvēki smaidītu…
2. Ja es būtu diegs, tad noteikti gribētu, lai mani izmanto dažādās rokdarbošanās tehnikās, ne tikai tajā, kas paredzēta pēc ražotāja ieceres. Noteikti gribētu, lai tiktu izmantota katra manis kripatiņa, pat galu atgriezumi…
3. Ja es būtu rokdarbu instruments, tad noteikti universāla pielietojuma un gribētu, lai mans īpašnieks man būtu radījis īpašu un neatkārtojamu mājvietu, kur man atgūties no rokdarbu tapināšanas :)
4. Ja es būtu rota, tad neuzkrītoša kaklaķēdīte ar kuloniņu, ko manai nēsātājai dāvājis mīļotais cilvēks, jo tā būtu iespēja pēc iespējas biežāk (varbūt pat pastāvīgi) atrasties uz savas nēsātājas un atgādināt viņai par laimi, prieku, mīlestību.
5. Ja es būtu vienas krāsas rokdarbs, tad ilgotos pēc citām krāsām, varbūt pat mēģinātu notraipīties, lai pie tādām tiktu :)
6. Ja es būtu rokdarbs vīrietim, tad noteikti gribētu būt radoša, atraktīva, talantīga vīrieša darināts, ar ko mans īpašnieks nelaistu garām nevienu iespēju palepoties :)
7. Ja es būtu rokdarbs sievietei, tad es būtu baroka stilā krāšņs vairāku rokdarbu tehnikās darināts dailes un praktiskuma apvienojums, ko ugunsgrēka gadījumā sieviete glābtu pirmo (vai arī vienīgo)…
8. Ja es būtu rokdarbs bērnam, tad kaut kas līdzīgs manas meitiņas Mākonītim – vienmēr un visur kopā ar savu mazo saimnieku, neatkarīgi no formas, krāsas un kvalitātes, galvenais, lai pēc manis būtu nepieciešamība, lai ar mani būtu KOPĀ…
9. Ja es sapņoju, tad vēlos uzmeistarot milzīgu sienas dekoru (apmēram 3x5m), kurā harmoniski apvienotu visas rokdarbu tehnikas, ko protu, un tas būtu fantastisks brīnumdārzs ar daudz noslēpumiem, romantiskiem nostūriem, brīnumiem un vēlmi, tajā raugoties, pazust atkal un atkal…
10. Ja es nebūtu aizrāvusies/ies ar rokdarbiem, tad mana dzīve būtu tukšāka…



1 komentārs:

Daiga teica...

Paldies, priekšzīmīgo pretendent :)mājas darbs iz sirds un dvēseles!