Lapas

piektdiena, 2011. gada 23. septembris

Aizraujošā Otrā elpa

Es tak vēl neesmu izlielījusies par saviem guvumiem Otrā elpā. Saprotama lieta, ka turp devos tikai un vienīgi uz Irēnas grāmatiņas svētkiem. Pat ieraugot, kas tik viss tur nav, biju apņēmības pilna, ka man NEKO NEVAJAG!!! Bet šī rakstura vājība...
Jāatzīst gan, tik pa minimumam iepirkos :)



Manas Otrās elpas šopingtrofejas Nr.1 noteikti ir grāmatas! Tiem, kas zin manu apsēstību ar dzīvniekiem,  nekādu izbrīnu tas noteikti nerada. Re, pie kādām brīnumvērtībām tiku:
- Dž.Darels "Mana ģimene un citi zvēri", 1973.g.;
- K.Lorencs "Cilvēks atklāj suni", 1976.g.;
- K.Lorencs "Viņš runāja ar zvēriem, putniem un zivīm", 1973.g.;
- B.Rjabiņins "Uzticamais draugs", 1989.g.
Ak, aiz laimes esmu gatava spiegt :)))
Un vēl podziņas un tas burvīgais trauciņš - tik miniatūrs un tik rožains :), nu kā tādu nenogrābt. Un kādā papīrā tas tika iesaiņots, to tik mājā pamanīju - piegriežņu lapa un otrā pusē adījumu raksti :D SUPER!!!

Un kāds man bija pārsteigums, ka vakar dāvanā saņēmu šādu skaistu krīzes laika krūzīšu komplektu, kuras iemitinājušās tamborētā podiņā. Uzminiet nu, no kā tas podiņš tamborēts??? Dzija tā nav, to konstatēju uzreiz - un sāku bezkaunīgi kņubināt un tirpināt dāvinātāju, nu kas tas ir, kas tik feini tur formu, ir tik patīkams uz tausti un tai pat laikā tik smalks un mīlīgs... Vai jums ir kādas idejas, kas tas varētu būt? (maza norāde - kādreiz tādas lietiņas bija katrai sevi cienošai sievietei...)


... un krūzītes (no Piebalgas porcelāna fabrikas), saprotama lieta, ka ar kaķiem. Cik pifīgas, mazas un mīlīgas kaķpēdiņas uz tām :)))


Un tomēr, lai cik mīlīgi minkas nebūtu uz krūzītēm un lai cik jaukas mazmazītiņas tās nebūtu, neizsakāmi priecīga esmu par tamborpodiņa brīnišķīgo otro elpu - šī dāvaniņa mani nudien pārsteidza nesagatavotu :D

Pārsteidziet arī jūs savus mīļos, tā ir viena brīnišķīga nodarbe :)))

6 komentāri:

Inga teica...

:))) izlasīju vienā elpas vilcienā! :)))tik feinas lietiņas! Visas! :))) Grāmatas:)))) Kā es saprotu Tavu sajūsmu! :))))) Viena otra no šīm ir arī manā grāmatu plauktā, vienas otras nav gan. Pagaidām:D Trauciņš - kur nu bez rozītēm? ;)
Groziņš - klau nav gatavots no tā saucamā kombinē? Vai kā īsti pareizi sauca tos plānos, smalkos apģērba gabalus, kurus vilka zem kleitas? Var jau būt, ka iebraucu auzās ar savu minējumu:)))
Piebalgas porcelāna fabrika:))) Es arī kādu laiciņu ar to priecēju acis un sirdi:))) Prieks, ka latvieši var! :)))) tā pa skaisto! Dāvinātājs ļoti labi pazīst Tevi, tas nu gan tā ir - krūzītes ar kaķiem:))) Rīta tēja, vai kafija bez smaida nebūs iespējama:))))

Inese(Gadalaiku Skices) teica...

Jā,krūzītes dāvinātājs īpaši Tev piemeklējis -jauki!
Hmm..atļaušos minēt no kā tamborēts groziņš...vai tā laika slidīgajiem apakšsvārciņiem?

Sarkanā Biete teica...

Kaķkrūzītes - vienkārši pasaka!

Inese teica...

:))) Inga trāpīja desmitniekā :))) - ir tas no t.s. kombinē strēmelēm...
Dāvinātāji ir brālis ar sieviņu, tā ka ir bijis laiks mani iepazīt :)))
Ingu, par to rīta tēju vai kafiju jāatzīst, ka krūzītes ir tik miniatūras, ka es noteikti no rīta gribētu mazliet vairāk siltas dziras :) Ja nu vienīgi jāpiepilda uzreiz visas sešas...
Es jau saviem radiņiem pieteicu, ka tas acīmredzami ir mājiens, ka turpmāk man viņiem tēja jāpiedāvā šajās mini krūzītēs :D

a leaflet teica...

Lai arī mazas un miniatūrsikas - tik mīlīgas :)

Inese teica...

A leaflet - krūzītes patiešām ļoti jaukas, gan jau arī būs pielietojamas, jo kādreiz bijām aizrāvušies mājās ar japāņu tējas dzeršanas tradīcijām - tur tās krūzītes nemaz nav lielākas :))), pie tās servīzes noteikti iederēsies arī melnie minkāni :D