Lapas

sestdiena, 2011. gada 24. septembris

Uz saulaino tāli...

... :) šoreiz ne par V.Plūdoni un viņa daiļradi, bet gan atkal tā pieticīgi par manējo :D
Šāds brīnums aizceļoja uz Spāniju, lai šodien taptu uzdāvināts kādam jaunajam pārim: Damianam un Monikai :)


Lai arī sākumā likās, ka mani neietekmēs mans priekšstats par sarkano kā Spāniju raksturojošo krāsu, tomēr gala rezultātā sanāca diezgan sarkans :) Te nu ir vēl viens pierādījums, ka ar zemapziņu nav jēgas strīdēties un tai pretoties, tā tik un tā uzvarēs...



Šoreiz iniciāļu vietā bija lūgums ierakstīt pilnus vārdus - ielūgumā tie ir netipiski tumši un atturīgi lietišķi. Tomēr gala rezultātā man pat ļoti patīk, kā tie izskatās rožu ielokā.


Īpašs lūgums bija arī par taurentiņiem - lai tie lido "rociņās sadevušies" :D - tā šie divi mīlīši nolaidās rožu ielejā un tur arī palika :)


Vai esmu jau minējusi, ka man ir viens bezkaunīgi pašapzinīgs kaķis?
Te lūk, viņš iekārtojās visā savā godībā :)


... un kādu niknu skatienu man veltīja, ka es tā nepieklājīgi viņu knipsēju (skat. apakšējās stūra bildītes :D) - izcils paraugdemonstrējums "TevNavNekāLabākaKoDarīt?" skatienam :)))


Kad albumu pastūrēju citā virzienā, lai turpinātu to iemūžināt, netraucējot savu Karali, viņš pavisam nemanāmi ieritinājās ap to :) Burvīgs eksemplārs - to es šoreiz par kaķi domāju :D


Albumiņam, kā jau ierasts - aizsienamā aizdarīte, kabatiņa diskam un šoreiz arī dāvinātāju vārdi ar jaukā notikuma datumu vāka iekšpusē. Izmērs - 32 x 33,5 cm





Kāds prieks, ka daļa manas dvēseles būs Spānijā :)
Starp citu, neesmu tur bijusi - steidzami jālabojas...





19 comments:

Unknown teica...

Burvīgs eksemplārs - to es domāju par albumu, un es ar drušku plānojam par Spāniju, cerams, ka izkausimies uz kuru pilsētu, citādi, aizmirsti Spāniju

Pai! teica...

Wow WOW WOOOOOOOW! Pirmais, kas man iešāvās prātā, bija - ES GAR ZEMI! :))) Skaisti, ļoti, ļoti skaisti!!!!
Cik laika paiet šādam vienam albumam? :)

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

:) Ļoti!!!

Ineta teica...

Ak dievs, cik skaisti!!! Jāsaka kā Pai-es gar zemi! Rozītes kā dzīvas, noformējums tik grezns un glīts!!! Inese, nu vienreizēji ideāls albūmiņš!

Sixspārne teica...

Fanatstisks darbiņš! Un krāsas un rozes! Laimīgie dāvanas saņēmēji. :))

Inga teica...

Burvīgs albums ceļo uz Spāniju! :))) Rozītes, tauriņi un laimīgo vārdi... Man šķiet viņi vēl kādu albumu Tev pēc kāda gada, vai diviem palūgs:)) Saviem bērniem:))
Tavs kaķis ir fantastisks - uz viņu skatoties gribu līdzīgu:))) Nezinu, vai Pince būtu sajūsmā, bet... :)))) Atliek vien tāds nieks kā atrast:D

Daiga teica...

Trūkst vārdu, cik daiļi! Tik dzīvīgas rozes, tik skaisti izšuvumi, sprādzīte, apmalīte! GREZNI!

Vi teica...

Brīnumaini skaisti!:)

ceita teica...

Tik grezns un ļoti, ļoti skaists!!!

Inese teica...

paldies, paldiesiņš, kāds prieks lasīt šādus komentārus :)))
Pai, tā konkrēti pateikt laiku ir grūti, pirmkārt, man tas darbiņš ir dikti saraustīts, pa posmiņam, pa mazumiņam, jo papildus vēl jāpadara 100 un 1 lieta, otrkārt, atšķirīgs darba apjoms (šoreiz pērļu izšuvumi apēda lielu laika porciju, lentīšu izšuvums prasa mazāk laika, bet rožu locīšana vai veidošana atkal ir darbietilpīgāks process - tā ka ļoti dažādi tie darbiņi), treškārt, iedvesma - ja tā ir tepat blakus, tad darbiņi sokas ātri un viegli.
Tāpat grūti pateikt, no kura brīža sākt laiku skaitīt - no idejas ģenerēšanas, materiālu salasīšanas un sapirkšanas, vai tikai pašu šūšanas procesu. Mēģinot salikt šo mozaīku stundu ziņā, ja man kāds ļautu darboties tikai un vienīgi ap albumu, ar 2 dienām vajadzētu pietikt šūšanas procesam, viens albums man pavasarī tapa rekordātrumā - pusdienas laikā, kad visas zvaigznes bija sastājušās labvēlīgi...
Tomēr tāda vienota laika grafika man nav, katrs darbiņš ir individuāls
Inga, Tavs īstais kaķis noteikti atradīs ceļu pie Tevis, pat ja tas nebūs līdzīgs Minkānam. Es piemēram pirms tam fanoju par pelēkajiem, biju pārliecināta, ka man būs pelēks kaķis. Bet ar Minkānu mums ir viena dvēsele, tāpēc kažoka krāsai vairs nav nozīmes :)))

Madara teica...

skatos un skatos uz Taviem rožu lentīšu izšuvumiem un tecinu siekalas. arī tā gribu iemācīties. tik skaisti, tik rožaini, tik ... tik ... tik pat vārdu trūkst tam skaistumam :)

p.s. izloze uz tiem rožu klades vākiema bija jau? vai neesmu ko palaidusi garām?

Biene teica...

Fantastika!Tiešām trūkst vārdu!Skaisti!

Pai! teica...

:) Es tikko ieraudzīju to kaķi tepat pa labi, blakus, sīkrīkos! Tiiiik fantastisks. Rokas niez nočiept wigetu, bet nečiepšu. Esmu godīga mātes meita :))))))

Klēra teica...

WOOOOOOOOOW, trūkst vārdu. Vienkārši dievīgi. Tik grezni un skaisti. Fantastika! Ļoti skaists darbiņš.

Inese(Gadalaiku Skices) teica...

Un atkal kaut kas īpašs un tik skaists!Burvīgi!!!:)
Runājot par Spāniju -no sirds novēlu reiz Tev ari tur ciemoties!Man bija tas prieks un laime pirms pāris gadiem tur pabūt!Un zinu,ka noteikti vēlos tur atkal iegriezties -atgriezties!:))

Zkss teica...

Cepuri nost! Darbiņš tiešām gauži glīts un "snogšibaķeļnij":) Varen iespaidīgi!

Inese teica...

Paldies, meitenes :)
Jā, Madara, izlozīte jau bija - laimīgā ir Laura no Ideju krellēm
Pai - kaķi noteikti vari nočiept, tas kā nekā publiski pieejams (tikai nevienam nesaki - es pati to kaķi nočiepu :D) un dikti uzlabo omu :)))
Inese - lai cik dīvaini arī nebūtu, līdz šim par Spāniju pat nebiju iedomājusies kā par ceļojumu galamērķi (laikam to vēršu spīdzināšanas dēļ :D), bet vismaz vienu reizīti jau laikam jāredz ir tā saulainā mandarīnu zeme :D

Anonīms teica...

Vai ir iespēja pasūtīt tādu grāmatinu?]
cik laiku tas prasītu, un cik maksātu?

Inese teica...

iespēja noteikti ir :) - atrakstiet uz e-pastiņu aptuvenās vēlmes (inesb@navigator.lv)