Lapas

piektdiena, 2011. gada 2. septembris

Smurfi

Šodien nolīdzinājām parādiņu, ko neizdevās realizēt meitiņas dzimšanas dienā - aizgājām uz Smurfiem.


Atzīšos godīgi, iepriekš par šiem radījumiem NEKO nezināju... Uz filmu gājām pēc kāda 10-gadīga kinomāna ieteikuma, kurš teica apmēram tā: "Ar mazo meitiņu es Jums ieteiktu aiziet un noskatīties filmu par Smurfiem. Es par tiem interesējos, kad man bija 3-4 gadi, mazajai meitiņai noteikti varētu patikt..." Uz manu dīvaino jautājumu: "Kas tie tādi - Smurfi - ir?" saņēmu no viņa izsmeļošu stāstījumu gan par to, kā vēsturiski tie radušies, gan par citām kino industrijas niansēm :)))
Starp citu, variet minēt trīs reizes, ko viņš ieteica man noskatīties - Līgavas māsas - acīmredzot, es pēc tādas izskatos, mazliet pa gaisiem un iekš rozā :D


Bez reklāmas un zemtekstiem varu vien teikt, ka filma patiešām ir lieliska. Meitiņa kinoteātrī bija pirmo reizi, tāpēc vairāk bažījos par to, kā viņa uztvers lielo "televizoru" un skaļo troksni. Tas man traucēja baudīt Smurfu burvību, bet tomēr vienu personāžu gan novērtēju - tas ir ļaunā burvja kaķis Azraels - kaķiski nešķīsts radījums :D


Bet galvenais, kas man neliek mieru, protams, ir no rokdarbu tēmas. Atceros, ka labu laiku atpakaļ SAP forumā redzēju tamborētu Smurfu, kas man jau tolaik (neko nezinot par personāžu kā tādu) ļoti patika.
Te nu tas ir salīdzinājumā ar pašreizējiem filmu tēliem:




Tagad esmu izmisumā - gribu tādu uztamborēt meitiņai, bet nestādos priekšā, no kura gala lai sāk... Atliek vien sagaidīt iedvesmu un varbūt, ka izdodas...


6 komentāri:

Anonīms teica...

Manos krājumos ir Smurfiņu apraksts - ja interesē raksti kineta@inbox.lv

Inga teica...

Ups! Es par tādām būtnītēm neko nezināju! Izskatās mazliet līdzīgi rūķiem:))) tikai ādas krāsa cita:))))
Inese - varbūt vērts paklausīt mazajam kinomānam un aiziet arī uz to otru filmu? :))

NiPa teica...

Jā, šo filmiņu mēs ar gaidam savā pilsētā.Skaista mantiņa,nebūtu citi darbi tamborējami,sāktu tamborēt jau tūliņ.:(

Sixspārne teica...

Tikko i-netā atradu šo:
http://www.liveinternet.ru/users/laza-l-v/post183963074/
Varbūt noder. :)

Sixspārne teica...

Lūk, vēl viena Smurfa 'receptīte':
http://charaminl.wordpress.com/2011/09/24/gratis-patroon-smurf/

Inese teica...

Paldies, Sixspārnīt, pirmā šēmiņa ir tā pati, ko man Iveta atsūtīja, bet otrā izskatās, ka Smurfiņš ir mazākos izmēros - ja gadījumā pēc pirmās shēmas neizdosies, tad to mazo jau cerams, ka pieveikšu gan :)))
Vēlreiz - mīļš paldies! :)