sestdiena, 2012. gada 14. aprīlis

Ragi un zvaniņi, bet nav Ziemeļbriedis :)))

Kas tas ir??? Tas ir rotaļlietu komplekts kādam mazam Zaķim :)


Ilgi domāju, ko gan interesantu varētu uztapināt draudzenītes bērniņam - tā lai i māmiņai prieks, i bērniņam interesanti. Tad ieraudzīju ragaino bumbu ...un jā! Tā ir īstā, kas vajadzīga mazajam brašulim :) Iepirku divas krāsiņas kokvilnas diegu un cepu augšā :)


Tā kā kamolā vēl palika gana daudz dzijas, izdomāju, ka pie ragainās bumbas noderētu vēl kaut kas - sen jau gribējās izmēģināt klucīti. Un ja jau klucītis - tad vajag arī nelielu funkcionalitāti - tā nu tapa metamais kauliņš  - mīcāms, mētājams, poggraužams :)
I tut Ostapa paņeslo - mazajam tak vajag arī ņurcāmo bumbiņu. Un kad vēl zaļā krāsiņa tik daudz neizmantota - arī kāds mūzikas instruments noderētu :) Labi, ka pēc blogdraugu tusiņa biju laicīgi iepirkusi skaistos zvaniņus, nu tie noderēja :)
Rezultātā komplektiņā satilpa 4 mantiņas, bet dzijas atlikums: zilā krāsiņa pa nullēm, zaļā vēl mazs kunkulītis palika...


Kaut kā tomēr mana ragainā bumba atšķiras no oriģinālās - tamborēju pēc atmiņas, bet nu skatoties redzu, ka ir pavisam citāda :) Bez tam, manas trūcīgās ģeometrijas zināšanas lika sevi manīt - nu nesagāja man beigās tās detaļas kopā un apaļa tā bumba ar nesanāca. Tas gan tāds noslēpums, starp mums meitenēm runājot..., jo ragi ļoti pateicīgi šo negludumu noslēpj :)))




Mantiņas pildītas ar pašas draudzenītes sarūpēto un man bezatlīdzības lietošanā nodoto aitiņvilniņu (manis pašas mazgātu un plucinātu :D)




13 comments:

Zkss teica...

Ārkārtīgi jauks komplekts bērņukam! Es kā mamma(papildus bērnam) būtu riktīgi priecīga, ja kāds ar šādu kompl.atnāktu raudzībās pie mana puišeļa:) Riktīgi pa ķeksi!!! Tieši tas, kas vajdzīgs attīstībai.

Pai! teica...

Dikti foršs komplektiņš! :) Man tik tā ragainā bumba ir mistika - tos ragus uztamborē virsū bumbiņai vai sāk vispirms ar ragiem un tos satamborē kopā? :)

lovevn teica...

Изумительные игрушки!!!! :-)

Irēna teica...

BURVĪGI!!!

dace teica...

Smuki, praktiski, rotaļīgi, jauki utt. ;)

http://anchas.wordpress.com/ teica...

Fantastisks komplektiņš :)

Anda teica...

"smukas" - atskanēja komentārs netāli no manis

mani tā ragu bumba fasinē, ļoti jaukas rotaļlietas :)

Inese teica...

paldies, meitenes, mamma jau bija priecīga tik ieraugot iesaiņotā veidā caur caurspīdīgo papīru :)))
Zkss - mantiņas tiešām tika darinātas konkrētajam bērniņam uz šībrīža vajadzībām, atliek vien cerēt, ka tiešām arī būs noderīgas, kaut gan spēlēties ar tām jau tas netraucē tik vai tā :D
Pai - es tamborēju ragus un tad tos pakāpeniski arī šuvu kopā (satamborēt neriskēju, pārāk grūti tais spraugās izriktēties ar tamboradatu, brīžiem ar šūnamo vairāk pirkstos dūru, nekā bumbā - bildēs redzamas melno diegu strīpas, kur šūts, tās diemžēl nav tik nemanāmas, kā gribētos :D) Es ragus tamborēju tā, lai pēdējā rindā cilpas dalītos ar 5, jo nezin kāpēc biju izdomājusi, ka visi ragi ir ar 5-stūri apakšgalā. Tikko tik ieskatījos oriģinālajā bumbā, ka tā ir pēc futbolbumbas principa - 5-stūri ar 6-stūriem kopā šūti. Tāpēc jau man beigās nesagāja kopā un apaļums nobruka...
Lovevn - спасибо :)))
Anda - ragu bumba tiešām ir kas īpašs, pašai arī bija interesanti pa rokām paņurcīt - it kā bumba un tomēr nav bumba :)

Zane un MaZi.lv teica...

super! kaa mazajam buus ko dariit un njurciit :) skatos un mazliet zheel, ka mana mazaa jau vairs nav tik maza, lai buutu kas taads aktuaali.

2SiStErS Inga un Laura teica...

Ļoti skaists komplektiņš!

Inese teica...

Paldies, Zane un Māsiņas :)
Man jau ar Princese izaugusi, bet nu ar interesi vēroja, kas tur top, nācās uzreiz pabrīdināt, ka tas ir citam bērniņam :)))

Daiga teica...

iespaidīga ragainā bumba, nebumba :)
smuks, mīļš komplektiņš;
здорого Остапа понесло!

Biene teica...

Ļoti feins komplektiņš!Būs maziem pirkstiņiem, kur kavēties!