Lapas

piektdiena, 2012. gada 29. jūnijs

Mans mākonītis / Моё облачко

Šodien bloglandē mākoņains - nenoturējos, man arī gribējās redzēt, ko vēstīs mans mākonītis. Te nu tas ir :)
Сегодня облачно в блогландии - неустояла и я, так хотелось узнать, что же скажет и покажет моё облачко. Вот оно :)


Jāsaka, ka esmu mazliet vīlusies - biju pārliecināta, ka te blogā rakstu par saviem rožainiem sapņiem, par savu mīļo rokdarbošanos, ciku cakām, bet izrādās, ka arī te dominē KAĶI un MEITIŅA :)))
Надо сказать, что я немного разочарована - я была убеждена, что пишу здесь в блоге про свои розовые мечты, о любимом рукодельничестве, но оказывается, что и здесь доминируют КОШКИ и ДОЧКА :)))

Paldies Sandrai par šo burvīgo iespēju ieskatīties sava bloga zemapziņā :) Savu vārdu mākonīti variet apskatīt ŠEIT
Спасибо Сандре за эту прекрасную возможность заглянуть в подсознание своего блога :) Своё облако слов вы можете посмотреть ЗДЕСЬ


4 komentāri:

Irēna teica...

hi hi, Tev arī kaķi iespraukušies:)

Madara teica...

visiem kas tagad mākoņojas, ir sakarīgi vārdi no bloga. man tikai un vienīgi kaut kādu angļu vārdu savārstījums tik sanāk. nekāda sakara ar blogu :)

Elīna teica...

Pirmais, kas iekrita acīs - meitiņai varbūt savu kaķi:)

Anonīms teica...

знакомства ради секса Александров

в [url=http://goooogl]Gooogle[/url] знакомства с регистрацией
интим-услуги бишкека и алматы