Lapas

trešdiena, 2023. gada 18. janvāris

Kafijas siltums


Dīvaini, ka cīņā starp šokolādi un kafiju uzvarēja kafija 😊 viss noskaņojuma ziņā 🙌. Vienkārši šobrīd brūnais vairāk asociējas ar kafiju... un siltumu...

Un sākās viss ar trim ficītēm brūnas mohēras un vienu ficīti brūnas ... citas dzijas (nu... dziju lietās esmu tāds speciālists, ka nekāds, to izvēlē man pavisam vienkārši kritēriji - patīk un viss 😄).




Skaisto rakstiņu ieraudzīju youtube plašumos:

Tik ļoti tas iepatikās, ka aš nadziņi sāka niezēt, kā vajadzēja uzreiz ķerties pie adīšanas.
Tiiiiik grūti bija sagaidīt brīdi, kad pēc garlaicīgajiem valnīšiem varēs beidzot sākt ķimerēties ar rakstiņu, lai ieraudzītu, kā tas izskatīsies 🧶


Tā kā dzijas iepirktas tik sen, ka piepirkt vairs nav ko, tad nu ar mērķi izlietot visu līdz pēdējam, plus mīnus sadalīju domājamās detaļās, saadīju sagatavītes, lai pietiek i tam, i šam ... vienvārdsakot pa druskai visam 😄






Uz šo brīdi visas detaļas ir gatavas un daļēji pat sašūtas - taču palicis punktiņš virs "i"... gadījās kā gadījās, ka dzija izbeidzās un piedurknītēm mazliet pietrūka. Tā nu esmu iesprūdusi, nespējot izdomāt, kā šo pietrūkšanu kompensēt 🤔
Bet es noteikti kaut ko izdomāšu 😉

...un vispār, es ļoti mīlu kafiju un tos mierpilnos mirkļus, kas nāk komplektā ar kafijas pauzi ❤️

Nav komentāru: