Lapas

pirmdiena, 2023. gada 23. janvāris

Pīņu piņkeris mežģīnēs 🤍


Ziema ir labvēlīgākais laiks siltiem adījumiem. Nu un kaķis blakus obligatoriski!!! ❤️

Esmu neglābjami iemīlējusies mohēras vieglumā. Mēģinot ieviest dažādību (šis jau trešais džemperītis 😊), šim ne tikai izvēlējos apjomu - divās kārtās dzija un milzīgi resnas adatas (hm, es tak pagājušogad esmu iepirkusi adatu mērītāju 🤔 jāatrod, kur tas ir, tad varēšu te profesionāli spīdēt ar precīziem datiem, kāda izmēra adatas izmantoju 🤣), bet arī apvienoju divas krāsiņas, tādējādi gūstot viegli dūmakainu toni ❤️

Lūk, esmu adījusi ar 7.izmēra adatu 😊 mans mīļākais cipars 😊

Rakstiņš būs manas mīļās pīnes ❤️❤️❤️
Vēl vasarā ieraudzīts apjomīgu pīņu raksts, ilgi turēts ideju jūklī, līdz nobrieda viena daudz maz stabila doma 😄
Te paraudziņš 👇 Biju gaidījusi mazliet interesantāku rezultātu, bet tā kā jau esmu izlolojusi galarezultātu, tomēr riskēšu adīt tīrrakstā, pat ja ne līdz galam patīk paraudziņš (ar dažādām dzijām pīne, protams, izskatās savādāk).



Te arī pats rakstiņš un zemāk arī YouTube video pamācība 😊


Man nepatīk valnīši - tas, manuprāt, ir garlaicīgākais ikviena jauna adījuma uzsākšanā. Šoreiz nolēmu izvairīties no šī posma un atradu piemērotu mežģīni. Uzreiz jāatzīst, ka saskaitīt vajadzīgo valdziņu skaitu un uzņemt valdziņus nemaz nebija tik vienkārši - tā ka bez ilūzijām, šis nav vieglākais veids, bet noteikti interesantāks par labiski-kreiliski-labiski-kreiliski........ 😉


Te mazliet redzams, kā izskatās ieadīta (ne piešūta) mežģīne

skats no priekšpusītes

skats no pakaļpusītes

Dievinu mežģīnes ❤️ un to rotaļas ar gaismu ❤️



Adās ātri, pīnes vijas viegli 🧶

Mūza blakus - klusa un pacietīga ❤️

Nav komentāru: