Lapas

piektdiena, 2023. gada 7. aprīlis

Nav laika skaidrot, tamborējam 🤣


Gadu atpakaļ mana mamma izstāstīja sīki un smalki, kā tamborējama lentīte. Man bija skaidrs - NEA, šitais nav man, vispār neiespējami...

Tagad man noliek priekšā lapu ar sīku un smalku instrukciju, un man ir skaidrs - NEA, šitais nav man, vispār neiespējami... Tur tak neko saprast nevar 😲

🤣🤣🤣 Upsss... Lapa otrādi 🤣🤣🤣

Tagad ir pareizi 🤔 un man ir skaidrs - NEA, šitais nav man, vispār neiespējami... Grozi to lapu kā gribi 🤣

Tad mamma parāda uz pirkstiem (un ar diegu un tamboradatu, protams) - es copy-paste atdarinu kustības - āāāāāaaaaa... tik vienkārši tas? 😄

Nu kā var tik sarežģīti skaidrot vienkāršas lietas?

Man reāli patīk šī štellīte - tik meditatīvi un skaisti 🙌

Un vispār...
...man ir bērnības trauma - es neprotu ne adīt, ne šūt, ne tamborēt, ne ko citu darīt pēc shēmas un/vai apraksta, jo man ir visu protoša mamma, kas ne tikai visu prot un dara, bet arī spēj iemācīt jebko ❤️❤️❤️ 
Pat nevaru noformulēt - tas labi vai slikti 😄


3 komentāri:

RitaGri teica...

Tamborētā lentīte ir skaista. Noteikti iederēsies kādam tavam nākamajam darbam noformējumam.
Man gan ir otrādi, es labāk sapratīšu, ja pati "izburšos" cauri shēmai. Bet nav arī tā, ka nesaprotu, ko man cits rāda, bet tas iet lēnāk. Savukārt, atceros, tas bija kādā sākumskolas vecumā, kad gribēju iemācīties tamborēt un jautāju to mammai, bet viņa bija aizņemta ar saviem darbiem, paņēmu tamborēšanas grāmatu un mācījos pati.

Inese teica...

Cik labi, ka mēs tādas piemērotas mammas sev izvēlējāmies 😄 - mana mamma man iemācīja rokdarbus, lai es netraucētu viņai darbos un tas nostrādāja, es biju gana aizņemts bērns 🤣 ...pat tad, kad jau daudz ko biju samācījusies, likās, nu kurš gan pēc shēmām neprot izdarīt... Un izrādījās, ka es 😄 nekādi. Nē, nu, protams, es kaut ko uzmargošu, bet tas jau būs pavisam cits mākslas darbs 🤣

Inese teica...

Un lentīte man tagad jāpārvērš mežģīnē - pagaidām tikai nojaušu, kā tas darāms 😄