Lapas

sestdiena, 2023. gada 1. aprīlis

Pavasari gaidot ☀️


Laikam esmu izteikts Saules cilvēks - ik gadu pavasaris manī mīņājas nepacietībā jau no Ziemassvētku nakts. Jo tak katra minūte iet pretim gaismai, siltumam, jaunai dzīvībai 🙌


Todien Jūgendstila muzejā tā sagadījās, ka šī skaistā cepure bij' tik ļoti mana, ka fotosesija tapa spontāni - man, cilvēkam, kas nemīl fotografēties no vārda NEMAZ, tas ir milzu varoņdarbs piekrist vienam mazam foto.

Iedod savu telefonu, es Tevi nofočēšu, viņa teica 🤣🤣🤣

Piekritu vienai bildei, un manu pārsteigumu pēc tam, kad ieraudzīju savā telefonā to bilžu lērumu, kur es visa tāda pavasarīga - saulaina un maiga 💛




Nemanot jau cita cepure galvā 😊 un arī tiiiik mana - šķiet tikai īstajā dzīvē esmu par kautrīgu, lai skaistas cepures godam nēsātu 🤭




Un tad vēl arī manam džemperītim skaista fotosesija izdevusies 😊
Te vairāk par tā tapšanu:

2 komentāri:

RitaGri teica...

Bija tiešām vērts piekrist foto avantūrai, tērps jau bija piemērots, trūka tikai cepures. Lūk, cik skaisti foto!

Inese teica...

Paldies, Rita ❤️ tie patiesi vienmēr ir skaistākie notikumi, kad pēkšņi viss it kā nejauši sagādās vienuviet 😊💛